تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۷۳۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند انتصاب جدید در سازمان آب و برق خوزستان / ذیحجه‌زاده رفت
محمدرضا شمسایی، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان طی حکمی معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان را منصوب کرد
خوزنیوز: محمدرضا شمسایی، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان طی حکمی معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان را منصوب کرد.

وی امروز طی حکمی حمید رضا اسماعیلی را به عنوان معاون برنامه ریزی به جای  محسن ذیحجه زاده (که طبق شنیده‌ها بازنشسته شده است) منصوب کرد.

همچنین طی چند روز گذشته با احکام جداگانه‌ای سعید رئوفی نسب  به عنوان مدیر عامل سد و نیروگاه دز، مصطفی شبه، به عنوان معاون حفاظت و بهره‌برداری منابع آب، محمد هنر بخش به عنوان معاون آب رسانی، ناصر خلج کامرانی به عنوان مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق، فریدون صالحی‌فربه عنوان مدیر عامل سد و نیروگاه کرخه به ترتیب به‌جای حسین صحرایی، فتح‌الله دهکردی، عبدالصمد رئیسی، عزیزالله داریوشی، محمدمراد بهداروند منصوب شده اند.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
کارشناس کشاورزی دشت ازادگان
|
Finland
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
2
1
تغییرات انجام شده در نشان دهنده عزم اقای شمسایی در ایجاد سیستم جدید مدیریتی در سازمان اب و برق است.باید دید اقای شمسا یی مدیران ضعیفی از جمله مدیریت ساخت شبکه های ابیاری وزهکشی دشت ازادگان ... نیز برکنار میکند یا خیر؟
ناشناس
|
France
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
3
0
کاش همه ی نسل قدیمی مدیران تغییر کنند خوزستان نیازمند تحرک وهوای تازه است خوزستان با وجود مدیران قدیمی و ستنی رو به نابودی است کاش زودتر همه ی مدیرانی که تفکری منجمد و بسته دارند پا از روی گلوی خوزستانی ها بردازند که کم هم نیستند این مدیران
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
4
1
یا سلام و خسته نباشید آقای اسماعیلی از مدیران با تجربه که سابقه 4ساله مدیر عاملی در سازمان فن آوری شهرداری اهواز را دارا می باشند که در زمان شهردار اهواز بودن آقای شمسایی به این سمت منصوب شده بودند ولی سابقه مدیریتی دیگری از ایشان سراغ نداریم
:
:
:
آخرین اخبار