تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۷۳۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبرساني سيار به 348 روستاي خوزستان
تعدادی از روستاهای فاقد شبکه توزیع آب شرب خوزستان به صورت سیار آبرسانی می شوند.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از آبرسانی به 348 روستای استان به وسیله تانکر سیار در تیرماه امسال خبر داد.

آقای خلیف پور امروز افزود : تعداد خانوار ساکن در این روستاها ، بیش از 10 هزار و 648 خانوار با جمعیتی بیش از 64 هزار و 952 نفر است.

وی گفت : 72 هزار و 365 متر مکعب آب به وسیله 91 دستگاه تانکر سیار در این 348 روستا توزیع شد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان افزود : عدم دسترسی به منبع آب مطمئن، قرار گرفتن این روستاها در مناطق سخت گذر، عدم تامین بودجه مورد نیاز و خشکسالی از جمله عواملی هستند که مانع بهره مند شدن این روستاها از شبکه توزیع آب شرب شده است و هم اکنون این روستاها به وسیله تانکرهای سیار آبرسانی می شوند.

مرجع / واحد مرکزی خبر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
راهداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
آقایان روستای راهدار از توابع شوشتر هم جزیی از خاک ایران است که 12 شهیدتقدیم کرده شمارا بخدا فکری برای آب شرب روستا بکنید.حتی باتانکرهم تا پول وایز نکنیم وکلی التماس وخواهش نکنیم آب نمی آورند.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
خجالت آوره هنوز مثل عصره حجر آب جا به جا میکنیم با این تفاوت قدیما با کوزه بود الان با بشکه یا تانکر، شرم که نیست کدوم استان ایران اصفهانی ها تهرانی ها کرمانی ها .... آخه کدوم شهره ایران به این وضع اسفناک افتاده ؟
اونم استانی که بزرگترین رودخانه ی ایران در آن جاری باشه، و از هر لحاظ از هر چی بگی پروردگار متعال ثروتهای خدادی فراوان داده هیچی نصیبمون نمیشه که هیچ ،حداقل آب رو از این استان نبرید یه کمی از رو برید، رو که نیست سنگ پا قزوینه لباس تنمونم بیان از تنمون در بیارید
:
:
:
آخرین اخبار