تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۳۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علمی - کاربردی شهرداری اهواز خبر داد ؛
پذیرش 300 دانشجو در دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری اهواز
رئیس دانشگاه علمی - کاربردی شهرداری کلانشهر اهواز از پذیرش 300 دانشجو برای مهرماه امسال و در دو مقطع کاردانی و کار‌شناسی در این دانشگاه خبر داد.

مهدی محمد‌زاده امروز اظهار کرد: پذیرش در این دانشگاه از طریق دفترچه دانشگاه علمی-کاربردی که هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش کشور قابل مشاهده است در رشته‌های کاردانی فنی برق مترو، شهرسازی، معماری و کامپیو‌تر و همچنین رشته مهندسی معماری در مقطع کار‌شناسی انجام می‌شود.

وی افزود: دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری اهواز از اسفند ماه سال گذشته مجوز خود را از وزارت علوم و دانشگاه جامع اخذ کرد و از اردیبهشت امسال با استقرار در محل فعلی و پس از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم از جمله سایت‌های کامپیوتری مجهز، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مورد نیاز هر رشته، کتابخانه، انتشارات و.... آغاز به کار کرده است.

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری کلانشهر اهواز ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی آموزش‌های کاربردی در سازمان‌های شهرداری اهواز را یکی از اهداف این دانشگاه برشمرد و ادامه داد: فراهم‌سازی زیر بنای مناسب به منظور به‌کارگیری توان دانش‌آموختگان این دانشگاه در شهرداری و همچنین زمینه‌سازی زیربنای مناسب برای ایجاد انتقال تکنولوژی نو در سازمان‌های شهرداری اهواز را از دیگر اهداف این دانشگاه است.

محمد‌زاده گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در دانشگاه علمی- کاربردی شهرداری اهواز 6 مرداد ماه است و این زمان در صورت صلاحدید سازمان سنجش کشور قابل تمدید خواهد بود لذا داوطلبین برای سهولت در امر ثبت‌نام بهتر است در روزهای اولیه به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

پذیرش دانشجو در هر رشته 75 نفر است که از این تعداد 45 نفر از پرسنل شاغل در شهرداری و 30 نفر به صورت آزاد پذیرش می‌شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
علی کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
2
با سلام وعرض ادب زمان انتخاب واحد دانشگاه را مشخص کنید متشکرم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
1
با سلام
جدیدن دانشگاه هم شده مثل سوپر مارکت ها امیدوارم این دانشجو های بنده خدا رو حداقل بعد
تلف کردن عمرشون در این سوپری ها !و گرفتن پول بی زبون پدران بدبختشون حداقل مشغول به کاری هم بکنین
دانشگاه هن نشه یک شغل واسه کسب در آمد البته فکر میکنم الانم هست تشکر و سپاس
:
:
:
آخرین اخبار