تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۷۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
ساماندهی مناطق حاشیه شهر اندیمشک
فرماندار اندیمشک گفت: مناطق حاشیه شهر با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان ساماندهی می‌شوند.

حمیدرضا گودرزی عصر امروز در بازدید از مناطق حاشیه این شهر که به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت گرفت با تاکید بر رسیدگی بیشتر به مناطق حاشیه و کمتر توسعه یافته شهر و ارائه خدمات به آنان اظهار کرد: مناطق حاشیه شهر نیاز به ساماندهی و رسیدگی بیشتر دارند و به همین منظور این مناطق با همکاری و مشارکت شهرداری و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان ساماندهی خواهند شد.

وی در ادامه افزود: با وجود مسائل و مشکلات در این مناطق باید با برنامه ریزی اصولی در راستای رفع مسائل مناطق حاشیه و کمتر توسعه یافته شهر گام برداریم.

فرماندار شهرستان اندیمشک همدلی موجود میان مسئولان را فرصتی مناسب برای رفع دغدغه‌های مردم دانست و تصریح کرد: توسعه شهری بدون مشارکت مردم و مشارکت پذیری اقشار مختلف شهروندان امکان پذیر نیست و ایجاد این توسعه در گرو مشارکت همه‌جانبه آنان است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا و برای ایجاد توسعه همه جانبه شهری باید با ایجاد و تعامل دو سویه برای دستیابی به شهری سالم، آباد و عاری از جلوه‌های کسل کننده و نامطلوب تلاش کرد.

وی عنوان کرد: خدمات شهری بایستی به طور یکسان و عادلانه در تمامی نقاط شهر وجود داشته باشد و زیباسازی حاشیه شهر همچون نقاط مرکزی شهر به منظور برخورداری تمامی اقشار از امکانات شهری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این بازدید مسئولان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مناطق حاشیه شهر اندیمشک قرار گرفته و چگونگی رفع این مشکلات و خدمات دهی بیشتر به مردم این مناطق مورد بررسی قرار گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار