تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۷۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسماعیل جلیلی :
مقاومت‌فلسطینی‌ها رژیم‌صهیونیستی رامنزوی کرد
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت مردم فلسطین رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در دنیا خوار و ذلیل شده و دیگر در عرصه بین الملل جرات ندارد که عرض اندام کند.

وی افزود: با توجه استراتژی جمهوری اسلامی ایران و مقاومتی که مردم فلسطین از خود نشان دادند رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون رژیم صهیونیستی در عرصه سیاسی بین المللی توانی ندارد و در حوزه اقتدار و مذاکره نیز منزوی شده است بنابراین به مردم بی‌گناه و در محاصره غزه حمله می‌کند تا در دنیا خودی نشان دهد.

وی با بیان اینکه اکثر ساکنان غزه زن و کودک هستند اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به آن‌ها ظلم می‌کند و این مظلومان را وحشیانه می‌کشد، همه این کار‌ها از نشانه‌های انزوای شدید رژیم صهیونیستی در جهان است.

جلیلی عنوان کرد: ما به عنوان پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و به طور خاص مردم عزه در روز جهانی قدس حضور می‌یابیم و این جنایات را محکوم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند که با این اقدامات نمی‌تواند مردم غزه را نابود کند و به امید خدا و با مقاومت و تهاجمی مردم فلسطین که دارند از صفحه روزگار محو می‌شوند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس با تاکید بر این نکته که مسلمانان از حق مردم فلسطین کوتاه نخواهند آمد افزود: امیدواریم که حکام کشورهای مسلمان به ویژه آنهایی که دست در دست استکبار دارند از مردم خود درس بگیرند و به کمک مردم مظلوم فلسطین بیایند.

وی یادآور شد: هم اکنون مدعیان آزادی و حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و گویی خفه شده‌اند.

به گفته جلیلی، مدعیان حقوق بشر وقتی که گربه‌ای کشته می‌شود برای حقوق حیوانات نعره می‌زنند ولی در مقابل به خاک و خون کشیده شدن مردم غزه خفه خون گرفته‌اند و بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار