تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۷۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفع مشکل ثبت‌نام روستاییان در سامانه بیمه سلامت همگانی
سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی از حل مشکلات مربوط به ثبت نام بیمه شدگان روستایی، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر خبر داد و اظهار کرد: از 29 تیرماه این امکان فراهم شده است تا این افراد که تعداد آنها به 415 هزار نفر می‌رسد به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

سید مهدی میرشاه‌ولد با بیان اینکه تقریبا برای تمام کسانی که در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند و مشکلی به لحاظ احراز هویت نداشتند، دفترچه‌های بیمه صادر شده و بخش بزرگی دفترچه‌هایشان را دریافت کرده‌اند اظهار کرد: شمار ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه سلامت ایران تا کنون از شش میلیون نفر فراتر رفته است.

وی در ادامه از حل مشکلات مربوط به ثبت نام بیمه شدگان روستایی، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر خبر داد و اظهار کرد: این افراد به دلیل آنکه دفترچه بیمه روستایی داشتند اگر هم ساکن شهر شده بودند یا به دلایلی نظیر تحصیل و ازدواج دیگر تحت پوشش بیمه سرپرست خود نبودند، نمی‌توانستند به دلیل وجود داشتن اطلاعات بیمه روستایی در سامانه ثبت نام کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی افزود: از 29 تیرماه این امکان فراهم شده است تا این افراد که تعداد آنها به 415 هزار نفر می‌رسد به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار