تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۷۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آرش افشین: پس از بهبودی کامل به میدان بر می‌گردم
مهاجم فولاد خوزستان گفت: پس از بهبودی کامل و با تشخیص پزشک تیم به میدان برمی گردم و تمریناتم را با تیم فولاد شروع می کنم.

آرش افشین عنوان کرد: پس از مصدومیت پیش آمده برای پایم، مراحل متعددی را برای درمان آن و بازگشت به وضعیت عدی و بهبودی کامل طی کرده ام که این روند درمانی هنوز هم زیر نظر پزشک تیم ادامه دارد.

وی افزود: تمام تلاش خود را می کنم تا با یاری تیم پزشکی هر چه سریعتر به وضعیت مطلوب دست یابم و بتوانم در کنار دیگر بازیکنان تیم فولاد خوزستان به تمرینات آماده سازی برای حضور در لیگ چهاردهم بپردازم.

مهاجم تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم در لیگ چهاردهم کار سختی در پیش دارد، اظهار کرد: با توجه به کسب عنوان قهرمانی تیم در لیگ گذشته و وجود انتظارات بالای طرفداران تیم، وظیفه سنگی در دفاع از این عنوان و پاسخگویی به ابن انتظارات بر عهده بازیکنان و کادر فنی تیم قرار دارد.

افشین تصریح کرد: من و دیگر اعضای تیم امیدواریم که بتوانیم پاسخگوی این توقع و خواست هواداران باشیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. من هم امیدوارم هر چه سریعتر بتوانم سلامت خود را به دست آورده و پس از تشخیص پزشک تیم پا به پای دیگر بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کنم که البته نمی توانم زمان مشخصی را برای این موقعیت اعلام کنم و همه چیز بستگی به روند درمان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور اسکوچیچ و رضایت بازیکنان از روند تمرینات و حضور بازیکنان جدیدی در ترکیب تیم، همه عوامل باید دست به دست هم داده و برای رسیدن به نتایج مطلوب در لیگ چهاردهم همانند لیگ قبل و دفاع از عنوان قهرمانی تیم تمام تلاش و جدیت خود را به کار برند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار