تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۳۶۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصراله دهقانی؛ مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
جاده اهواز- سوسنگرد - چذابه اولویت اول ما در بهسازی جاده‌های خوزستان است
جاده اهواز - حمیدیه - بستان - چذابه اولویت‌ نخست ماست و چندین پیمانکار نیز در آن مشغول به کارند، اما مشکل اصلی ما نبود اعتبار و تخصیص نیافتن آن است. ما در استان با کمبود اعتبارات مواجه هستیم بطوری که سال گذشته تنها 30 درصد از اعتبار تعیین شده دریافت گردید / جاده ترانزیتی سوسنگرد به چذابه، دروازه استان به خارج از کشور و به بیانی آبروی ماست، زیرا هم حمل و نقل از طریق آن انجام می‌شود و هم پذیرای مسافران داخلی و خارجی است

خوزنیوز: مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بهسازی و تعریض جاده اهواز - سوسنگرد - چذابه اولویت اول این اداره کل است ولی به دلیل کمبود اعتبارات این طرح به‌ صورت مرحله به مرحله انجام می‌ شود.


نصراله دهقانی در پاسخ به سوال خبرنگار خوزنیوز در مورد وضعیت اسفبار جاده سوسنگرد به بستان و چذابه که  اخیرا منجر به تصادفات زیادی نیز شده است، گفت: جاده اهواز - حمیدیه - بستان - چذابه اولویت‌ نخست ماست و چندین پیمانکار نیز در آن مشغول به کارند، اما مشکل اصلی ما نبود اعتبار و تخصیص نیافتن آن است. ما در استان با کمبود اعتبارات مواجه هستیم بطوری که سال گذشته تنها 30 درصد از اعتبار تعیین شده دریافت گردید.

وی افزود: با بودجه حداقلی ما، بهترین کار آن بود که در هر بازه بر یک قسمت متمرکز باشیم، در حالی که در گذشته به هر دلیل اعتبارات میان چند جاده توزیع می‌شد؛ اما ما این وضعیت را متوقف کردیم و با همین اعتبارات اندک کم‌کم کار را پیش می‌بریم.

نصراله دهقانی اظهار داشت: رویکرد ما بهسازی جاده است و با اعتبارات موجود امسال تنها می توانیم 12 کیلومتر از جاده سوسنگرد- چذابه را از محل اعتبارات راهداری اصلاح و بهسازی کنیم و باند دوم که سوسنگرد، هویزه، بستان و بستان-عبدالخان را دربرمی‌گیرد از محل اعتبارات نفت تامین می‌شود و هنوز اعتبار آن به ما تحویل داده نشده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: از آن جا که نمی‌توانیم منتظر دریافت اعتبار نفت بمانیم، بنا داریم امسال وضعیت موجود را به‌صورت مرحله به مرحله بهسازی کنیم.

وی گفت: جاده ترانزیتی سوسنگرد به چذابه، دروازه استان به خارج از کشور و به بیانی آبروی ماست، زیرا هم حمل و نقل از طریق آن انجام می‌شود و هم پذیرای مسافران داخلی و خارجی است و گرچه اتمام آن تا پایان سال امکان پذیر نیست، اما به‌صورت تکه تکه انجام می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
سوسنگرد مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
9
مشکل اعتبارات نیست آقای دهقانی . جاده سوسنگرد بستان و بستان چذابه سال پیش افتتاح شد و بعد از دوماه همه آسفالت اون کنده شد . باید دید اون مهندسین ناظری که این جاده رو تاید کردن و تحویل گرفتن چه برخوردی باهاشون شده . این کسانی که با پیمانکارن متخلف در از بین بردن منابع ملی و وقت و جون مردن شریک هستن باید توبیخ و دادگاهی بشن .
علی احمدی سوسنگرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
7
باسلام خدمت مسولان محترم شهرستان واستانی خودتان را جای مردم صبور ومتدین سوسنگرد وبستان بگذاریدوفقط یکبار از این جاده رد بشوید واقعا وجدانتان راضی میشه پس لااقل یه فکریی برای ان جاده بکنید مسولان مردم منتظر خدمت رسانی شما هستند
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
4
ا گه پیمانکارشوتوی چاله جاده بزارن وروشوآسفالت بریزن اونوقت مشکلات حل میشه.شک نکنین نظارت ضعیفه داداشم
سید محمد بخاطی بستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
3
جناب اقای دهقان تمام مسیرهای کشور شاهد اسفالت سازی و توسعه ولکه گیری هستند و در ده هر کیلومتر شاهد یک پیمانکار با وسایل مجهز هستیم اما اگه موضوع به جادهای مناطق ما برسد حرف کمی بودجه و بی پولی زده میشه
اینقدر مسئول ... ندیدم
رييس زاده عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
0
كاش حالي به فكر جاده مرگ مي كردن يعني جاده اهواز باغملك -ايذه سالهاست مردم در اين مسير كه جاده اي بين استاني شده (محور خوزستان به چارمحال بختياري) در رنج و عذاب و مرگند كاش فرياد رسي بود....
حسام الدين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
خسته نباشيد ، عكس هاي بيشتري خواستيد بگيد من براتون ارسال كنم .
اين عكسه كه گذاشتين خيلي خوبه ...
:
:
:
آخرین اخبار