تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۷۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با صدور بیانیه‌هایی جداگانه صورت گرفت ؛
دعوت‌استاندار و نماینده‌ولی‌فقیه ازمردم‌خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس
استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان و سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بیانیه‌‌هایی جداگانه، مردم خوزستان را برای حضور در راهپیمایی هر چه باشکوه‌تر روز قدس امسال فراخواندند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان با صدور بیانیه‌های جداگانه، مردم مومن سراسر استان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی دعوت کردند.

در این دو بیانیه بر آزادسازی قدس شریف از دست غاصبان صهیونیست و حمایت از مردم غزه که همچنان زیر حملات همه جانبه و ددمنشانه صهیونیست‌ها قرار دارند تاکید کردند.

آیت‌الله سید علی شفیعی، محسن حیدری و عباس کعبی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن محکومیت شدید جنایات خونبار صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و غزه، از عموم مردم خوزستان دعوت کردند در راهپیمایی جهانی و دشمن شکن قدس شرکت کرده و فریاد نابودی اسرائیل و حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را سر دهند.

امامان جمعه شهرهای مختلف استان نیز آحاد مردم شریف خوزستان را به شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز با صدور بیانیه‌ای با دعوت از ملت شریف ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار خوزستان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس و نفرت از رژیم خون‌ریز و جنایتکار اسرائیل فراخواند.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن جنایات بی‌حد و حصر صهیونیست‌ها در غزه مظلوم، از مردم خونگرم و ولایی خوزستان دعوت شده ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس، با هوشیاری و بصیرت در مقابل دسیسه‌های دشمن هوشیار باشند و برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنند.

مردم شهرهای استان خوزستان نیز آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از فلسطین مظلوم اعلام کرده‌اند.
:
:
:
آخرین اخبار