تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۶۷۳۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تراکتورسازی قهرمان جام شهدا شد

شاگردان رسول خطیبی با برتری دو بر یک برابر استقلال قهرمان جام شهدا شدند.

مصاف تراکتورسازی و استقلال در فینال جام شهدا با برتری دو بر یک تیم تبریزی به پایان رسید تا رسول خطیبی و شاگردانش قهرمانی جام شهدا را جشن بگیرند.

در نیمه نخست این دیدار تراکتوری‌ها بازی به مراتب بهتری را ارائه دادند اما گل نخست را محمد قاضی از یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 15 برای استقلال به ثمر رساند و بعد از این گل بود که فشار تیم تراکتورسازی اوج گرفت و نخستین بار گردانی می توانست در دقیقه 20 دروازه استقلال را باز کند اما واکنش خوب داسیلوا مانع از گلزنی این تیم شد.

در دقیقه 38 این دیدار ارسال یک کرنر از سوی تراکتوری‌ها با ضربه دیدنی "دیتمار بی کای" همراه شد اما واکنش خوب داسیلوا و کمک تیرک دروازه مانع از گلزنی این تیم شد. با این حال این پایان کار نبود و یک بار دیگر گردانی با یک ضربه ایستگاهی از فاصله‌ای دور تلاش کرد دروازه استقلال را باز کند اما ضربه او به تیرک خورد و در حالتی مشکوک بر روی خط دروازه به زمین خورد. برخی بازیکنان تراکتورسازی در این صحنه معتقد بودند که یک گل سالم را داور برای آنها نگرفته است.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 43 آرش برهانی می‌توانست فاصله دو تیم را به دو گل برساند اما این مهاجم در مصافی تک به تک با لک توپ را به اوت زد.

در دقیقه 45 این دیدار ضربه احمد زاده در داخل محوطه جریمه به توپ گل تساوی را برای تراکتوری‌ها به همراه داشت.

با آغاز نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد و دو تیم تلاش کردند دروازه‌های یکدیگر را با خطر روبه رو کنند که حرکت در عمق محسن دلیر در دقیقه 55 و داخل محوطه جریمه استقلال وی را با دروازه بان این تیم تک به تک کرد که بغل پای ساده او به راحتی به گل پیروزی بخش تراکتوری‌ها تبدیل شد.

بعد از این گل استقلالی‌ها تلاش کردند تا بازی را به تساوی بکشانند اما در ضد حملات آسیب پذیر نشان دادند و در نهایت این تراکتوری‌ها بودند که با برتری دو بر یک در این دیدار پیروز شدند و قهرمان جام شهدا شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار