تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۷۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام اختری:
بی تفاوتی سازمان ملل در برابر جنایت‌های اسرائیل مایه ننگ است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: بی تفاوتی سازمان ملل و دیگر سازمان های جهانی در برابر کشتار رژیم صهیونیستی مایه ننگ است.

حجت الاسلام و والمسلمين محمدحسن اختری دبیركل مجمع جهاني اهل بيت (ع) در سخنراني روز قدس در اهواز اظهار کرد: امروز همه مردم آزاد و آزاديخواه جهان براي پاسخ گويي به نداي امام خميني (ره) به ميدان آمدند و براي احياي روز قدس و ابراز تنفر از رژيم غاصب صهيونيستي نداي مرگ بر استكبار سر دادند.

وي با بيان اينكه اين اجتماع بزرگ و نمايش ميليوني مردم مسلمان ايران نشانگر ايمان مردم ايران به مكتب اهل بيت (ع) و نظام جمهوري اسلامي ايران است، افزود: امروز و پس از گذشت بيش از 35 سال از پيروزي انقلاب اسلامي اين مردم با عشق و علاقه و براي ادامه دادن آرمان هاي امام راحل در اين تظاهرات گسترده بر عليه دشمنان اسلام شركت كردند.

دبیركل مجمع جهاني اهل بيت (ع) با تصريح بر اينكه مساله عمده امروز جهان جنگ نابرابر و وحشي گرانه صهيونيست بر عليه مردم فلسطين است، تصریح کرد: از آن مهمتر پشتيباني آمريكاي جنايتكار و هم پيمان هاي آن از اين ارتش غاصب است.

اختري ادامه داد: جناياتي كه امروز از رژيم صهيونيستي شاهد هستيم در هيچ دوره تاريخي نظير آن وجود نداشته است. گروه‌هاي تروريستي و تکفیری نیز ادامه توطئه هاي دشمنان اسلام هستند و اين توطئه ها در اشكال مختلف براي از ميان بردن اسلام ظاهر شده اند.

وی تصريح كرد: ‌امروز ملت مسلمان ايران و همه آزادگان و آزادي خواهان جهان با هوشياري تمام با حضور در راهپيمايي روز جهانی قدس نقشه هاي دشمنان اسلام را نابود كردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر لزوم شناسایی نقشه هاي دشمنان، ادامه داد: خصوصا قشر جوان كه گذشته دولت هاي اسكتبار را ندیده است، بايد در برابر هجمه هاي دشمنان هوشيارانه عمل كنند.

اختری با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در بیش از 18 روز گذشته، افزود: این رژیم منفور حتی به بیمارستان ها نیز رحم نکرده و بیمارستان هایی که مجروحان در حال مداوا در آن هستند را هم بمباران کرده است و "اسرائیل کودک کش" بهترین صفتی است که می توان به این رژیم داد.

وي با اشاره به بی تفاوتی سازمان ملل و دیگر سازمان های جهانی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی افزود: این سازمان ها تنها بیانیه هایی نیم بند صادر کرده اند و عدم حمایت آنها از ملت مظلوم فلسطین مایه ننگ است. امروز مشخص شده است که داعش نیز یک حرکت کاملا تنظیم شده از سوی استکبار بوده است. یک جنایتکار وهابی چندی پیش گفته که شرکت کردن در راهپیمایی روز قدس حرام است! و ما امروز از او سوال می کنیم که آیا ریختن خون این همه کودک و زن و بیمار حرام نیست؟

اختری با اشاره به این جمله از امام (ره) مبنی بر اینکه "اسرائیل غده سرطانی است" گفت: مسلمانان عرب و غیر عرب باید بدانند که تفرقه و برادرکشی راه شیطان است و راه قرآن، وحدت و برادری است.

وی در پایان در جملاتی به زبان عربی برای پیروزی مسلمانان بر رژیم اشغالگر صهیونیستی دعا کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار