تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۶۷۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام قهرمانی مسابقات فوتسال کارگران اهواز به نورد و لوله رسید
معاون رفاه اجتماعي اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان از قهرمانی تیم نورد و لوله اهواز در مسابقات فوتسال کارگران شهرستان اهواز خبر داد
معاون رفاه اجتماعي اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان از قهرمانی تیم نورد و لوله اهواز در مسابقات فوتسال کارگران شهرستان اهواز خبر داد.


تیم فوتسال کارگران نورد و لوله اهواز

جمیل جلالی اظهار کرد: مسابقات فوتسال کارگران شهرستان اهواز در ماه مبارک رمضان امسال با حضور 10تیم در 2 گروه 5 تیمی برگزار شد. در گروه اول تیم های سازمان تامین اجتماعی استان- شرکت نورد و لوله اهواز- دفترمرکزی کشت و صنعت نیشکرخوزستان- اداره کل راه آهن جنوب و شهرداری منطقه 6 اهواز حضور داشتند که در سالن اداره کل راه آهن جنوب به مصاف هم رفتند. همچنین بازی های گروه دوم با حضور تیم هایی از شرکت گاز استان- شرکت فولاداکسین-  دانشگاه علوم پزشگی- رنگین راهبرد جنوب- خمیرمایه و الکل رازی برگزار شد.
وی افزود: در نهایت از گروه اول تیم های سازمان تامین اجتماعی استان با12 امتیاز و شرکت نورد و لوله اهواز با 9 امتیاز و ازگروه دوم تیم های دانشگاه علوم پزشگی با10 امتیاز و شرکت گاز استان با 9 امتیاز راهی دیدارهای نیمه نهایی شدند.
معاون رفاه اجتماعي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در دیدارهای نیمه نهایی این دوره از مسابقات تیم های نورد و لوله اهواز و سازمان تامین اجتماعی خوزستان درضربات پنالتی با شکست دادن تیم های شرکت گاز استان و دانشگاه علوم پزشکی راهی فینال شدند.


تیم فوتسال کارگران سازمان تامین اجتماعی خوزستان

 
وی افزود: تیم نورد و لوله اهواز در دیدار نهایی تیم خوب و یک دست سازمان تامین اجتماعی خوزستان را باحساب 5 بر یک  شکست داد و برسکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.
همچنین در دیدار رده بندی تیم دانشگاه علوم پزشکی اهواز موفق شد تیم شرگت گاز خوزستان را باحساب 3 بر 2 شکست دهد و مقام سوم این دوره از مسابقات را تصاحب کند.
وی گفت: تربیت بدنی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان امسال باتوجه به این که سیستم خنک کننده در سالن شهدای کارگر اهواز وجود نداشت مجبور شد این دوره از مسابقات را در سالن های ورزشی شرکت گاز، راه آهن و دانشگاه علوم پزشکی این مسابقات برگزارکند.
جلالی در پایان مهم ترین هدف برگزاری مسابقات ورزشی کارگران را در ماه مبارک رمضان، تشویق و ترغیب کارگران به ورزش و ایجاد روحیه نشاط در بین کارگران و توسعه و ترویج ورزش کارگری، تضمین سلامت کارگران و افزایش تولید و بهره وری دانست.
گفتنی است: در پایان جوایز تیم های اول تا سوم این مسابقات در آیینی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی و معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه خوزستان و جمعی از مسوولان ورزش کارگری استان اهدا شد.

:
:
:
آخرین اخبار