تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۶۷۴۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیف بودن وضعیت پایان خدمت علت اعلام نشدن مبلغ قرارداد بختیار رحمانی
معاون باشگاه فولاد خوزستان مشخص نبودن وضعیت کارت پایان خدمت بختیار رحمانی را دلیل عدم اعلام مبلغ قرارداد وی با این باشگاه عنوان کرد
معاون باشگاه فولاد خوزستان مشخص نبودن وضعیت کارت پایان خدمت بختیار رحمانی را دلیل عدم اعلام مبلغ قرارداد وی با این باشگاه عنوان کرد.

اسماعیل عسگریان گفت: بر طبق اعلام سازمان لیگ برتر کشور به علت نامشخص بودن وضعیت پایان خدمت بختیار رحمانی ، باید مدارک وی توسط حوزه نظام وظیفه بررسی شود و تا آن زمان امکان اعلام و انتشار مبلغ قرارداد وی با باشگاه فولاد خوزستان وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه آیا این مساله صحت دارد، عنوان کرد: در مورد درستی و صحت این مساله فعلا نمی توان نظر قطعی داد و همه چیز به بررسی مجدد مدارک وی توسط حوزه نظام وظیفه بستگی دارد.
 
معاون باشگاه فولاد خوزستان افزود: پس از مشخص شدن وضعیت پایان خدمت بختیار رحمانی اینکه وی در صورت مشکل داشتن کارت پایان خدمتش می تواند به میدان برود یا نه، بستگی به شرایط موجود و نظر قانون دارد که اگر ثابت شود وی در حال انجام خدمت نظام وظیفه و سرباز است، سازمان لیگ پس از بررسی اوضاع تصمیمی نهایی را می گیرد.

عسگریان تصریح کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا لیگ و اتمام فصل نقل و انتقالات اثبات این مساله باشگاه فولاد را با مشکل روبرو می کند و پس از اعلام وضعیت قطعی، باشگاه با توجه به شرایط پیش آمده برای جبران این مشکل به رایزنی می پردازد.

وی گفت: هنوز امکان جذب بازیکن خارجی و یک مهاجم خط حمله برای تیم وجود دارد و پس از بررسی شرایط برای جذب بازیکن جدید تصمیم گیری می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار