تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۷۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقادتفاهم‌نامه‌برای‌ایجادمشاغل‌خدماتی‌دراستان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه برای ایجاد مشاغل خدماتی با همکاری سپاه ولی عصر (عج) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد.

هوشمند صفایی روز شنبه اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شده تا با همکاری سپاه ولی عصر (عج) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی منابع و مکان های مورد نیاز ایجاد این نوع اشتغال در استان فراهم شود.

وی بیان داشت: مکان‌هایی به صورت مشترک بین سپاه و اداره کل کار تعیین شده است که متقاضیان آموزش های لازم را در این مکان ها فرا می گیرند، مشاغل خدمات از جمله راهکارهای ایجاد اشتغال است که تا کنون توجه ویژه ای به این بخش از اشتغال نشده بود.

صفایی افزود: با این حرکت و با کمک سپاه ولی عصر (عج) می توان زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کرد که اعتبارات این طرح توسط صندوق مهر امام رضا (ع) فراهم می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان همچنین با اشاره به طرحی دیگر که امسال برای ایجاد اشتغال دنبال می شود بیان داشت: این اداره کل به بخش گردشگری برای ایجاد اشتغال توجه ویژه ای دارد که بر همین اساس تفاهم نامه ای بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین اداره کل میراث فرهنگی استان بسته شد.

وی افزود: حرکت بسیار خوبی در ایجاد اشتغال در بخش گردشگری استان تا دو ماه آینده انجام می شود که می تواند در تقویت این بخش تاثیرگذار باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یادآور شد در شهرداری اهواز نیز برای ایجاد مشاغل خدماتی کارهایی به صورت پایلوت در شهرداری منطقه هشت اهواز انجام گرفت.

صفایی بیان داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در شهرداری منطقه هشت اهواز به صورت پایلوت مشاغل خدماتی را ایجاد کرد اما متاسفانه شهرداری همکاری لازم را با اداره کل کار نداشت.

وی گفت: انتظار از شهرداری آن است که در ایجاد این مشاغل با اداره کل کار همکاری داشته باشد زیرا ایجاد این مشاغل برای اشتغال‌زایی در استان بسیار موثر است و صندوق مهر امام رضا (ع) این مشاغل را با پرداخت تسهیلات چهار درصد حمایت می‌کند.
:
:
:
آخرین اخبار