تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۷۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد ؛
26 واحد صنفی در آبادان پلمب شد
مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان از پلمب 26 واحد صنفی در حوزه فعالیت این دانشکده در سه ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

جعفر ربیحاوی امروز اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور کنترل و پایش شرایط بهداشتی اصناف و اماکن عمومی بیش از 10 هزار واحد صنفی را در سه ماهه اول سال جاری مورد بازرسی قرار داده‌اند.

وی در همین خصوص ادامه داد: در نتیجه این بازرسی‌ها  170 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی و 26 واحد نیز پلمب شد؛ در همین راستا نیز برای  2هزار و 996 نفر از کارکنان مراکز فوق پس از انجام آزمایش‌های مربوطه و تائید سلامت، کارت تندرستی صادر شد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه افزود: انتظار می‌رود شهروندان با افزایش اطلاعات اولیه بهداشتی خود در زمینه استانداردهای نحوه بسته‌بندی، عرضه و فروش مواد غذایی؛ به‌عنوان اولین و مهم‌ترین عامل در ارتقای سطح سلامت جامعه، نقش ارزنده‌ای ایفا ‌کنند.

وی همچنین از طرح تشدید نظارت کارشناسان بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و لزوم ساماندهی و تشدید نظارت بر واحدهای صنفی با تلاش کارشناسان بهداشت محیط شهرستان آبادان، 480 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از قبیل انواع کنسرو، شربت پرتقال، بیسکویت از واحدهای صنفی مختلف کشف و ضبط شد.

ربیحاوی ادامه داد: در این راستا 6 واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی و سه واحد صنفی نیز در آبادان تعطیل شدند؛ در ادامه از 17 کارگاه تهیه زولبیا و بامیه‌ نیز بازدید به‌عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار