تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۷۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشان برنز کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات ساحلی کشور
کشتی‌گیر ملی‌پوش خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور به نشان برنز رسید
ورزشکار خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور به نشان برنز رسید.

غلامرضا قیطاسی، مسوول کمیته کشتی ساحلی هیات کشتی استان اظهار کرد: این پیکارها دوم و سوم مردادماه با حضور 212 کشتی‌گیر از 28 استان کشور به میزبانی شهرستان چمخاله استان گیلان برگزار شد.

وی با بیان این‌که این مسابقات اولین دوره رقابت های قهرمانی کشتی ساحلی کشور بود، گفت: مسعود نعمت چکانی، کشتی‌گیر ملی‌پوش خوزستانی توانست در وزن بالای 90 کیلوگرم به نشان برنز دست پیدا کند.

مسوول کمیته کشتی ساحلی هیات کشتی خوزستان سطح این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و عنوان‌کرد: بیشتر کشتی‌گیران صاحب‌نام و آزادکار کشور در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. مازندرانی‌های نیز با تمام نیروی خود حضور داشتند.

وی با ابراز رضایت از میزبانی شهرستان چمخاله استان گیلان، گفت: میزبان برای آماده‌سازی محل برگزاری مسابقات زحمت بسیاری کشیده بود. در کل مسابقات به خوبی برگزار شد.

قیطاسی بیان‌کرد: باوجود این‌که بازیکنان ما آموزش این رشته را فرا نگرفته بودند ولی نتایج خوبی به دست آوردیم و با توسعه بیشتر این رشته در شهرستان‌ها نیز این امید می‌رود که در مسابقات کشوری آینده مدال‌های بیشتری به دست آوریم. مرعشیان‏، رییس هیات کشتی خوزستان نیز پیگیر آماده‌سازی زیرساخت‌های این رشته در شهرستان‌ها هست.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: کشتی‌ ، کشتی ساحلی
:
:
:
آخرین اخبار