تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۷۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:
بازی‌های نفت در خانه برگزار می‌شود
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: با قاطعیت پیگیر بازی در خانه خودمان هستیم و به غیر از بازی در مسجدسلیمان به جای دیگری فکر نکنید.

سلطانعلی حموله امروز ضمن بیان پیگیری آماده‌سازی استادیوم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با قاطعیت پیگیر بازی در خانه خودمان هستیم.

وی افزود: در هفته جاری با هماهنگی‌های صورت گرفته یک تیم تخصصی از سوی فدراسیون فوتبال جهت بازدید و تایید امکانات استادیوم نفت به مسجدسلیمان می‌آیند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی کارگران و پرسنل شرکت نفت، استادیوم مسجدسلیمان طبق استانداردهایی که از فدراسیون فوتبال اعلام کرده آماده سازی و تجهیز شده که بی‌شک تایید می‌شود.

وی در ادامه با برشمردن اهداف باشگاه در سال جاری عنوان کرد: آماده‌ایم تا حقمان را از فوتبال ایران بگیریم و دوباره بازیکنانی چون صفر ایرانپاک، ایرج سلیمانی و جمالی‌هایی به فوتبال ایران تقدیم کنیم.

حموله در پایان جایگاه تیم نفت مسجدسلیمان را در لیگ بر‌تر در رده‌های بالا پیش بینی کرد و افزود: به آسیا فکر می‌کنیم و می‌دانیم که می‌توانیم زیرا برای این تیم جوان‌های زیادی در سختی و خوشی دل داده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار