تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۷۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان در کارگروه تخصصی ایمن سازی جاده های استان:
همه دستگاه‌ها در ایمن سازی راه‌ها مشارکت کنند
اگر ایمن‌سازی راه‌ها در خوزستان نیازمند 1000 میلیارد تومان اعتبار باشد، این مبلغ باید میان تمام سازمان‌های مربوطه تقسیم شود؛ مشاوران و کارشناسان طرح ایمن‌سازی باید کتابچه‌ای حاوی وظایف مشخص تمام دستگاه‌ها ارائه کنند، پس از آن ما به چگونگی ملزم کردن دستگاه‌ها را واقفیم. قرار نیست صنایع و کارخانجات فقط آلودگی و مصیبت برای خوزستان داشته باشند، بلکه باید سهم خود را نیز بپردازند و در کاهش تلفات موثر باشند

خوزنیوز: استاندار خوزستان گفت: با توجه به خاص بودن منطقه جغرافیایی خوزستان، حساسیت‌ها، منابع خدادادی و ویژگی‌های جمعیتی آن باید دستورالعمل اجرایی خاصی برای ایمن‌سازی راه‌های استان تهیه شود.

استاندار خوزستان در کارگروه تخصصی ایمن سازی جاده های استان

به گزارش خوزنیوز در کارگروه تخصصی ایمن سازی جاده های درون و برون شهری استان که شنبه در محل سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد عنوان کرد: در استان خوزستان بنادر، پتروشیمی، نفت، کشت و صنعت و صنایع گوناگونی وجود دارد که در حال توسعه هستند اما توسعه صنایع با زیرساخت‌های استان تناسب ندارد.

وی افزود: باید با وجود محدودیت‌ها و امکانات موجود، با انجام اقدامات فوری سیر نزولی آمار تلفات ناشی از تصادف را حفظ کنیم و آسیب‌ها را کاهش دهیم.

مقتدایی بیان کرد: در استان خوزستان با توجه به وضعیت جغرافیایی و حمل‌ونقل صنایع حق تصویب مقرراتی خاص را برای ورود و خروج خودروها داریم. مثلا می‌توان سرعت ماشین‌های سنگین را محدود و سبقت این ماشین‌ها را ممنوع کرد.

استاندار خوزستان گفت: اقدامات کوتاه مدت به منظور جلوگیری از سوانح جاده‌ای روشن است و همه آن را بلدیم اما در بحث اقدامات بلندمدت و آموزش ضعف داریم، مثلا هربار هنگام تمدید گواهی‌نامه رانندگی می‌توان رانندگان را از قوانین جدید و قوانین تغییریافته باخبر کرد.

وی در ادامه گفت: همه‌ی نهادها باید در ایمن‌سازی راه‌ها شرکت داشته باشند. شرکت‌های بیمه باید به میزان کاهش خسارات پرداختی خود در سال‌های اخیر مشارکت کنند و شرکت‌های صنعتی و شرکت‌هایی که ماشین‌های سنگین خود را از خوزستان عبور می‌دهند نیز به همین ترتیب. مثلا اگر کارخانه‌ای به روگذر و زیرگذر نیاز دارد خود اقدام به احداث آن کند.

مقتدایی یادآور شد: از دیگر وظایفی که بر عهده داریم این است که مردم را متوقع و به حقوق خود آشنا کنیم تا آن‌ها از مسئولان خود انتظار پاسخ‌گویی داشته باشند.

وی افزود: اگر ایمن‌سازی راه‌ها در خوزستان نیازمند 1000 میلیارد تومان اعتبار باشد، این مبلغ باید میان تمام سازمان‌های مربوطه تقسیم شود؛ مشاوران و کارشناسان طرح ایمن‌سازی باید کتابچه‌ای حاوی وظایف مشخص تمام دستگاه‌ها ارائه کنند، پس از آن ما به چگونگی ملزم کردن دستگاه‌ها را واقفیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: قرار نیست صنایع و کارخانجات فقط آلودگی و مصیبت برای خوزستان داشته باشند، بلکه باید سهم خود را نیز بپردازند و در کاهش تلفات موثر باشند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خوزستان امروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
1
با سلام و درود

به پیوست لینک آخرین ارزیابی و رتبه بندی سایت رسانه های استان خوزستان تقدیم می گردد

مورد امتنان خواهد بود مطلب در آن رسانه وزین منتشر گردد

با تشکر
خوزستان امروز

http://khnews.ir/fa/category_base/ranking
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
سخنان استاندار اگر همراه با عمل باشد قابل تقدیر است
:
:
:
آخرین اخبار