تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۶۷۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
بخشی‌از کار متروی‌اهواز در سال‌جاری بسته‌شود
عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: باید حداقل بخشی از کار متروی این شهر در سال جاری بسته شود و در کاهش ترافیک شهر موثر واقع گردد.

جمشید سلحشور در جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: مشکل آب و فاضلاب از گذشته در اهواز وجود داشته و کماکان وجود دارد و باید برای این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: طرح‌های معماری اسلامی ایرانی باید به شهرداری اهواز ارائه شود و در نمای شهر به کار رود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به مشکل آلودگی هوای اهواز گفت: باید از رئیس حفاظت محیط زیست استان دعوت شود که در جلسه شورای شهر شرکت کرده و به مشکلات زیست محیطی استان پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: در احداث کمربند سبز اهواز قرار بود شرکت‌ها و نهادهای بسیاری همکاری کنند که متاسفانه در حال حاضر بار مسئولیت تنها بر دوش شهرداری اهواز است و هیچ یک از این ارگان‌ها همکاری نمی‌کنند.

سلحشور در ادامه با بیان اینکه متروی شهر اهواز از سال 86 آغاز به کار کرد و با این‌ همه اعتبارات و سیستم مدیریتی هنوز مسیری از آن فعال نشده است و احتمالا تا هفت سال دیگر نیز شاهد حرکتی از آن نباشیم، گفت: باید حداقل بخشی از کار در سال جاری بسته شود و در کاهش ترافیک شهر موثر واقع گردد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه در بسیاری از نقاط شهر آسفالت بدون زیرسازی مناسب انجام می‌شود، عنوان کرد: در اجرای آسفالت حتی‌الامکان از آسفالت‌های الیافی استفاده شود که مقاومت بیشتری دارد و مانع ترک برداشتن آسفالت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سینماها از مهم‌ترین مراکز برای بالا بردن سطح فرهنگ مردم بوده که در شهر اهواز چندین سال است که سینمای جدید احداث نشده و فعالیت سینماها بسیار کاهش یافته است، اضافه کرد: باید سینماهای جدید در شهر ساخت و مردم را به این سو سوق داد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سيده فاطمه موسوي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
1
سينما ، فرهنگستان ، موزه ، و خيلي چيزاي ديگه كه يك كلانشهري مثل اهواز نداره!
:
:
:
آخرین اخبار