تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۷۵۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد ؛
افزایش 104 درصدی کشف سرقت در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک از افزایش ۱۰۴ درصدی کشفیات سرقت‌های خرد از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

اکبر کروندی امروز اظهار کرد: با تلاش ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات سرقت‌های خرد در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 104 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین در این مدت وقوع جرایم خرد و غیرخشن مانند کیف قاپی، سرقت گوشی تلفن همراه، سرقت وسایل داخل خودرو و سیم برق نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: در بحث ایجاد امنیت، مشارکت عمومی و انجام راهکارهای پیشگیرانه از جمله کارهایی است که تاثیر بسزایی در کاهش آمار وقوع سرقت‌های خرد در جامعه دارد و این امر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی را می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه مردم از نیروی انتظامی ایجاد و ارتقای امنیت بوده که مطالبه به حقی است و این امر با همکاری و مشارکت مردم و همه دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی تحقق می‌یابد.

کروندی با بیان اینکه همکاری شهروندان اندیمشکی با نیروی انتظامی در سطح مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد: این شهرستان پس از اهواز، آبادان و دزفول رتبه چهارم را از نظر گرفتن اخبار مردمی در استان داراست که این امر خود نشان از مشارکت و همراهی مردم با خدمتگزاران در این نیرو دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار