تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۷۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطعی مکرر آب در ایذه باید پیگیری شود
فرماندار ایذه از آماده شدن سیستم آب‌دهی پیشرفته انتقال آب دریاچه سد کارون 3 به شهرستان ایذه تا سه سال آینده خبر داد.

جهانبخش قلاوند امروز وضعیت کلی شهرستان را خوب توصیف کرد و مهم‌ترین برنامه فرمانداری و ستاد مدیریت شهرستان را ایجاد شور و انگیزه بیشتر برای توسعه شهرستان خواند.

وی اظهار شد: مشکلات موجود در شهرستان توسط امام‌ جمعه شهر به مسئولان مربوطه  گوشزد می‌شود و با تعامل خوب نماینده مجلس، مشکلات بررسی و پیگیری خواهد شد.

فرماندار ایذه با بیان مشکلات قطعی برق در شهرستان عنوان کرد: تمام توان برای رفع این مشکل به کار گرفته شده است و کمبود 15 هزار مترمکعب آب و قطعی مکرر آب در شهرستان یک مسئله بسیار مهم است که باید پیگیری شود.

وی از مردم شهرستان خواست که در مصرف بی‌رویه آب به صورت جدی صرفه جویی کرده تا در ادامه فصل دچار مشکل نشوند.

قلاوند همچنین از آماده شدن سیستم آب‌دهی پیشرفته انتقال آب دریاچه سد کارون 3 به شهرستان ایذه تا سه سال آینده خبر داد، که با انجام این پروژه، آب پنج شهرستان دیگر نظیر باغملک و رامهرمز  نیز تامین خواهد شد و مشکلات کشاورزی دیم شهرستان ایذه با اجرای این پروژه تا حد زیادی برطرف می‌گردد.

وی در ادامه، از جذب سرمایه‌گذار و آماده کردن 3 هزار تا 5 هزار متر زمین جهت ایجاد مجتمع تفریحی و گردشگری و ایجاد پارک ملی در اطراف مناطق سیلابی شهرستان با همکاری شورای شهر و شهرداری اشاره کرد.

فرماندار ایذه در پایان به محرومیت درآمدی 60 درصدی جمعیت 215 هزار نفری شهرستان ایذه اشاره داشت و به پیگیری این مشکل از طریق برخی مسئولان در جهت دادن تسهیلات با تخفیف به‌مردم نیازمند شغل در شهرستان پس از شناسایی از طریق سامانه اینترنتی در دست راه‌اندازی فرمانداری و بعد از به‌دست آوردن اطلاعات جنسیتی، نوع مدرک علمی، تعداد بیکاران و... خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار