تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۷۵۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خواستار شد ؛
لزوم استفاده از نیروهای بومی در استخدام‌ها
فرماندار اندیمشک رعایت قوانین و مقررات و استفاده از نیروهای بومی در استخدام‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را خواستار شد.

حمیدرضا گودرزی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تاکید بر رعایت قانون در استخدام نیرو در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به آمار بالای بیکاری در شهرستان، دستگاه‌ها باید برای جذب نیرو از جوانان و نیرو‌های تحصیلکرده درون شهرستان استفاده کنند و در صورتی که این موضوع از سوی مسئولان ادارات رعایت نشود با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: بر اساس آمار بین 17 تا 21 هزار نفر بیکار در این شهرستان وجود دارد که اکثر آنان نیز از تحصیلات دانشگاهی برخوردار هستند و انتظار دارند که در صورت ایجاد فرصت شغلی آنان در اولویت باشند که انتظار به حق و منطقی است.

فرماندار شهرستان اندیمشک اضافه کرد: مشکل عمده جوانان ما در این شهرستان بیکاری است و ما خواهان این هستیم که استخدام‌ها در هر اداره و دستگاهی به صورت صد درصد از نیروهای بومی باشد.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: مردم با حضور با شور و شعور خود در راهپیمایی روز قدس به خوبی حمایت خود را از مظلومان فلسطین و غزه اعلام کردند.

فرماندار شهرستان اندیمشک عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع باید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی به نحو شایسته انجام شود و مدیران ادارات موظف به پاسخگویی به شهروندان هستند و مسئولیت‌های ما در هر پست و مقامی تنها فرصتی برای خدمتگزاری به آنان است که خداوند در اختیار ما قرار داده است.

گودرزی در پایان از اداراتی که به شهرداری بدهی دارند خواست که هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کرده تا شهرداری نیز بتواند روند خدمت رسانی به شهروندان را سرعت بیشتری ببخشد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
هر وقت مسئولین رده بالا خوزستانی بودند میتونی نیروهای خوزستانی استخدام کنی! بعضی کارها و حرفاتون شبیه جکه ببخشید لطیفه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
متاسفانه در شرکتهای بزرگ صنعتی اهواز نیروهای جذب می شوند که بومی این استان نیستند متخصص هم نیستند بلکه مشابه این افراد در روستاهای اطراف اهواز وجود دارند ولی معلوم نیست چرا این افراد استخدام می شوند نمی دانم چرا کسی به فکر این موضوع نیست خوزستان خود افراد محروم وبدبخت دارد نیاز به واردات نیروهای معمولی به عنوان محروم ازاستان مجاور را ندارد چرا کمیته امداد وبهزیستی خوزستان پیگیر موضوع نیستند
انشاله بعدا که خیلی دیر است شاید هیچ وقت
:
:
:
آخرین اخبار