تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی رامهرمز:
روشنایی روستاهای رامهرمز تامین خواهد شد
بخشدار مرکزی رامهرمز گفت: روشنایی تمام روستاهای رامهرمز به زودی تامین خواهد شد.

یوسف بروسان در همایش شوراهای اسلامی روستایی حومه شهرستان رامهرمز که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای روستایی باید مسائل و مشکلات خود را به موقع گزارش دهند و با توجه به اینکه برخی از کارهای شورا‌ها در قانون نیامده اما شورا‌ها به انجام آن مبادرت می‌ورزند که در واقع مسئولیت‌های غیر رسمی آن‌ها است و باید گزارش شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی روستا‌ها، شوراهای اسلامی علاوه بر اینکه وحدت روحیه را بین مردم ایجاد نمی‌کنند باعث به هم ریختگی و تنش می‌شوند که می‌بایست در این مورد دقت نظر کنند.

بخشدار مرکزی رامهرمز تصریح کرد: به زودی مرحله دوم تامین روشنایی روستا‌ها توسط پیمانکار مربوطه انجام خواهد شد و ضرورت دارد شورا‌ها هم همکاری لازم را انجام بدهند.

وی همچنین عنوان کرد: شورا‌ها باید از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم طرح هادی روستا‌ها جلوگیری کنند و دهیاران نیز بر این امر نظارت داشته باشند.

بروسان با توجه به بیمه درمانی تکمیلی مناطق روستایی گفت: این طرح به زودی در کلیه روستا‌ها اجرا خواهد شد که در بهبود پوشش بیمه درمانی افراد روستایی بسیار موثر خواهد بود.

بخشدار مرکزی رامهرمز به منظور جلوگیری از سرقت‌ها، نزاع‌ها و سایر مشکلات خواستار همکاری مستمر شورا‌ها با نیروی انتظامی در تامین امنیت روستا‌ها و جلوگیری از سرقت‌ها و یا نزاع‌های احتمالی شد.

در ادامه این همایش نمایندگان شوراهای اسلامی حومه رامهرمز به طرح مشکلات پرداختند و خواستار رفع مشکلات روستاهای شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار