تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۶۷۵۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جسد جوان ایذه‌ای از دریاچه سد‌کارون 3 خارج شد
جسد جوان ایذه‌ای با گذشت 24 ساعت از سقوط، عصر روز گذشته از دریاچه سد‌کارون 3 خارج شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی دهدز روز گذشته با تائید این خبر اظهار کرد: عصر روز شنبه یک جوان ایذه‌ای در حال آب‌تنی در دریاچه سدکارون‌ 3 غرق شد و جان خود را از دست داد.

محمد احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: این حادثه در کنار اسکله رکعت در حضور خانواده این جوان اتفاق افتاد و فرد غرق شده به‌ علت نداشتن مهارت کافی در روی یونولیت در حال آب تنی بوده که به‌ دلیل برهم خوردن تعادل به‌ درون دریاچه سقوط و غرق می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از سقوط این جوان با اطلاع‌رسانی حاضران، گروه غواصی اعزامی از ایذه به همراه بخشدار دهدز، نیروهای امدادی اورژانس و نیروی انتظامی در محل حاضر شده ولی به‌ دلیل نبود امکانات کافی در محل و تاریکی هوا، عملیات گروه غواصی شنبه ناموفق به پایان می‌رسد.

وی افزود:  ادامه عملیات پیدا کردن جسد این جوان ایذه‌ای به روز بعد موکول شد و عملیات جستجو از صبح روز یکشنبه دوباره از سر گرفته شد و گروه غواصی و امدادی، عصر روز یکشنبه موفق به خارج شدن جسد از آب شدند.

تجهیزات اندک و کمبود نیروی غریق‌نجات، عدم وجود سکو، منبع نور اطراف اسکله و تابلوهای هشدار دهنده از عمده مشکلاتی‌ است که مردم و گردشگران این منطقه همواره با آن مواجه بوده‌اند.

این قبیل اتفاقات در حالی در حال رخ دادن است که سال گذشته به‌علت کمبود امکانات و نبود بارج و اسکله مناسب در این منطقه، یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه وانت به دریاچه سقوط کرده بودند و 14 تن در این حوادث جان خود را از دست داده بودند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سد‌کارون 3 ، ایذه‌
:
:
:
آخرین اخبار