تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۶۷۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت برترین‌های جام‌رمضان اسکیت نونهالان اهواز
اولین دوره جام‌رمضان جشنواره اسکیت نونهالان اهواز با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

علی آریان‌نژاد، دبیر هیات اسکیت استان اظهار‌کرد: فینال این مسابقات دو شب پیش در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشکده فنی و حرفه‌ای دانشگاه شهید چمران اهواز به پایان رسید و نفرات برتر در هر دو بخش پسران و دختران شناخته شدند.

وی با بیان این‌که این مسابقات در هشت ایستگاه برگزار شد، عنوان‌کرد: اسکیت‌بازان در هر دو بخش پسران و دختران در رده‌های سنی 7، 8، 9 و 10 سال با یکدیگر رقابت کردند.

دبیر هیات اسکیت خوزستان به نفرات برتر بخش دختران اشاره کرد و گفت: در رده سنی 7 سال به ترتیب مبینا مولوی، پارمیس آقامحمدی و نیوشا طهماسبی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. در رده سنی 8 سال نگین نیردین‌زاده، آیناز آتشین‌صدف و دریا عباس‌پور به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی 9 سال ستاره امیدی، سحر شریف‌زاده و فاطیما خلجی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی 10 سال جایگاه‌های اول تا سوم را عسل شمس، زینب آرمان‌فر و ملیکا سواری به دست آوردند.

وی درباره نفرات برتر بخش پسران نیز خاطرنشان‌کرد: مانی بهرامی، محمدجواد کیانی‌منش و طاها طاعتی‌پور در رده‌ سنی 7 سال، ابوالفضل آقابیگی، آریا زارع و محمدامین مهدی‌آبادی در رده سنی 8 سال، محمدحسین مهدی‌آبادی، سیداحمد طاعتی‌پور و سهیل سربخش در رده سنی 9 سال و سروش سلیمانی، علی نیسی و ساسان‌ کیانی‌منش در رده سنی 10 سال به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اسکیت
:
:
:
آخرین اخبار