تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۶۷۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط اداره بهزیستی خرمشهر ؛
جشن گلریزان خیرین در خرمشهر برگزار شد
جشن گلریزان خیرین با هدف جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی جهت درمان و تامین معلولان، ایتام و زنان سرپرست خانوار در خرمشهر برگزار شد.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر صبح امروز در مراسم جشن گلریزان با هدف جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی جهت درمان و تامین معلولان، ایتام و زنان سرپرست خانوار از خدمات‌دهی مستقیم و غیرمستقیم به حدود 11 هزار نفر نیازمند خبر داد و گفت: در حال حاضر پنج هزار و 400 نفر مددجو را زنان بی‌سرپرست، ایتام، سالمندان و 2 هزار نفر را معلولان تشکیل می‌دهند.

علی فرحانی ادامه داد: در خرمشهر سه مرکز نگه‌داری معلولان، یک سرای سالمندان، یک مرکز کاهش طلاق و هشت مرکز ترک اعتیاد زیر نظر ادره بهزیستی این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به 120 واحد مسکونی دولتی ناتمام متعلق به مددجویان خرمشهری عنوان کرد: بخشی از هزینه‌های ساخت این مراکز از محل اعتبارات دولتی تامین شده و برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به کمک‌های مادی و خیرخواهانه سایر بخش‌هاست.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر، موارد استفاده از مشارکت‌های جمع‌آوری شده را برشمرد و افزود: این مشارکت‌ها صرف ودیعه مسکن مددجویان، هزینه ادامه تحصیل دانشجویان و تامین موارد مورد نیاز سایر مددجویان خواهد شد.

عبدالله حسینی فرماندار خرمشهر در این جمع از برپایی نمایشگاه خوداشتغالی بانوان، غذاهای خانگی و ... در محل کشتی برلیان این شهرستان در ایام عید خبر داد و اظهار کرد: سود حاصل از این نمایشگاه به اداره بهزیستی تعلق می‌گیرد.

وی از برپایی 14 سفره افطار و اطعام توسط خیرین و دیگر ادارات و ارگان‌ها در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

در این گلریزان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش 30 میلیون تومان جمع‌آوری شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار