تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۶۷۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:
نبود اورژانس مناسب در بیمارستان اندیمشک
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: کمبود فضای فیزیکی و نبود اورژانس مناسب مهمترین مشکل تنها بیمارستان این شهرستان است.

احمد مجیدی امروز اظهار کرد: این شهرستان تنها دارای یک بیمارستان 120 تخت‌خوابه است که در زمان ساخت برای جمعیت آن زمان شهرستان ساخته شده بود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر با توجه به افزایش جمعیت شهرستان به بیش از 200 هزار نفر امکانات و تجهیزات این بیمارستان جوابگوی خدمات‌رسانی به بیماران نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود: نخستین و مهمترین مشکل این بیمارستان، کمبود فضای فیزیکی و نبود اورژانس مناسب بوده که همین امر ارائه خدمات مناسب به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان این که این بیمارستان با کمبود پزشک عمومی نیز مواجه است تصریح کرد: روزانه بین یک‌هزار و 600 تا یک‌هزار و 800 بیمار به بخش اورژانس بیمارستان امام علی(ع) مراجعه می‌کنند که ارائه خدمات پزشکی به این حجم بالای مراجعه‌کننده با توجه به این کمبودها گلایه‌مندی شهروندان را به دنبال دارد.

مجیدی در ادامه با انتقاد از عملکرد شهرداری اندیمشک در واگذاری زمین‌هایی با کاربری درمانی به اشخاص حقیقی افزود: بسیاری از زمین‌هایی که کاربری درمانی داشته‌اند از سوی شهرداری اندیمشک به افراد حقیقی واگذار شده و ساخت‌وساز نیز در آن‌ها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در کوی ولایت این شهر که دارای جمعیت بالایی نیز است زمین‌ها با کاربری درمانی به افراد حقیقی واگذار شده و درحال حاضر حتی یک متر زمین برای ساخت مرکز درمانی و درمانگاه در این منطقه وجود ندارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: مردم به دنبال عدالت هستند و انتظار داریم که دستگاه قضایی با متخلفان برخورد کند تا این موضوع موجب ایجاد بدعت برای سوءاستفاده کنندگان از زمین‌های دولتی نشود.

وی با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز احداث سه خانه بهداشت در روستاهای دوکوهه، انارکی و قلعه رزه در بخش الوار و مرکزی این شهرستان صادر شده است.

مجیدی اضافه کرد: البته اجرای این خانه‌های بهداشت به پیمانکاران غیربومی واگذار شده که امیدواریم با توجه به وجود پیمانکاران مجرب و همچنین آمار بالای بیکاری در منطقه در این خصوص نیز از سوی مسئولان تجدیدنظر شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار