تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه خبر داد ؛
برگزاری‌مسابقه‌کتابخوانی نسیم‌رمضان در ایذه
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از برگزاری مسابقه کتابخوانی «نسیم رمضان» در تمام کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

نادر مرادی‌فر امروز اظهار کرد: مسابقه «نسیم رمضان» در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: سؤالات مسابقه بین اعضای کتابخانه‌های عمومی و عموم مردم شهرستان ایذه تکثیر و در اختیار آنها گذاشته شد و این سوالات بین اقشار مختلف عموم مردم شهرستان در ایام شب‌های قدر و در مصلی نماز جمعه و سایر مساجد بین روزه‌داران توزیع گردید.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند پاسخ نامه‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایذه و حوزه علمیه حضرت زینب(س) تحویل دهند تا در این مسابقه شرکت داده شده و پاسخنامه آنها تصحیح گردد.

وی ادامه داد: این مسابقه از منابع و مراجع مرتبط با موضوع ماه مبارک رمضان توسط اساتید دانشگاه در قالب 30 سوال عمومی طراحی شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

مرادی‌فر در پایان عنوان کرد: تاکنون جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر در این مسابقه عمومی شرکت کرده و به برندگان جوایز نفیسی از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی و حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) اهدا می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار