تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۷۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در ماه رمضان برگزار شد
اجرای طرح «بسته رمضان کودک» در خوزستان
رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بخش کودک در ماه مبارک رمضان با عنوان «بسته رمضان کودک» خبر داد.

روح‌الله خادمی امروز اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای کتابخانه مرکزی استان است تا ویژه‌برنامه‌های مختلفی را برای اقشار مختلف در محل کتابخانه مرکزی استان برگزار کند.

وی افزود: در این ماه ویژه‌برنامه‌هایی با عنوان «بسته رمضان کودک» اجرایی شد.

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در کتابخانه مرکزی استان در هر هفته یک حدیث از معصومین (ع) پیرامون ماه مبارک رمضان، روزه‌داری و فواید آن انتخاب و از اعضا خواسته می‌شد چند سطری در رابطه با آن توضیح دهند.

وی اضافه کرد: حدیث انتخابی برای تفسیر و شرح با توجه به سطح سواد و گروه سنی اعضای بخش کودک در نظر گرفته شده و در پایان نیز جمله‌بندی از این حدیث انجام و توضیحات لازم به کودکان داده می‌شد.

خادمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این کتابخانه شامل قصه‌گویی و شعرخوانی با موضوع رمضان نیز هر هفته به مناسبت این ماه پرخیر و برکت برگزار شد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان همراه بود.

وی همچنین آشنایی و تحقیق در مورد زندگینامه ائمه اطهار (ع) و داستان‌نویسی با موضوع روزه و روزه‌داری را از دیگر برنامه‌های این طرح در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این ماه، اجرای مسابقه نقاشی با موضوع ماه مبارک رمضان با حضور اعضای بخش کودک و مهمانان بازدید کننده بود که این مسابقه هر هفته در کتابخانه مرکزی برگزار و به برندگان این مسابقه هدایای ارزنده‌ای اهدا شد.

وی در پایان گفت: ویژه‌برنامه و جشن فطر نیز به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با حضور اعضای بخش کودک و نوجوان برگزار خواهد شد؛ این جشن با حضور کودکان بی‌سرپرست موسسات مختلف اهواز با اجرای برنامه‌های مختلف شاد و متنوع در محل کتابخانه مرکزی استان انجام می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار