تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۷۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بي‌توجهي به مشكلات سازندگان نفت خوزستان
عضو هيات مديره انجمن سازندگان تجهيزات نفت، گاز و پتروشيمي خوزستان از بي‌توجهي به سازندگان نفت در خوزستان و ارجاع كار از استان به خارج استان گلايه كرد.

منوچهر عليرضايي اظهاركرد: ‌در سال جاري ما انتظاراتي از مسوولان استاني داشتيم كه هنوز برآورده نشده است.

وي افزود: در اين 4 ماهه متقاضي ديدار و تشكيل جلسه مسوولان استانداري جهت مطرح كردن مشكلات خود بوديم كه هنوز زماني به ما اختصاص نيافته است. همچنين چندماه است كه درخواست تشكيل جلسه‌اي با اعضاي مجمع نمايندگان داريم اما اين مساله نيز هنوز محقق نشده است.

عليرضايي تصريح‌كرد: ‌ما از مجمع نمايندگان استان گله‌مند هستيم و انتظار داريم پيگير مشكلات سازندگان صنعت و گاز در استان باشند و انتظار داريم مطالب و دغدغه‌هاي ما را به عنوان انجمن سازندگان نفت و گاز بشنوند.

وی ادامه‌داد: درخواست ما براي ديدار با استاندار و مجمع نمايندگان استان به اين دليل است كه ما در استان با مشكلاتي مواجه هستيم و انتظار داريم به اين مشكلات رسيدگي شود. مشكلات ما در سال جاري نسبت به سال‌گذشته بدتر نشده اما بهتر نيز نشده است و مشكل عمده ما مربوط به بازار كار است.

عضو هيات مديره انجمن سازندگان تجهيزات نفت، گاز و پتروشيمي خوزستان اظهاركرد: برخي پروژه‌ها به خارج استان ارجاع مي‌يابد كه توانايي انجام دادن آن‌ها در استان و توسط سازندگان خوزستاني وجود دارد و ما بارها توانمندي‌هاي خود را مثلا در نمايشگاه‌ها نشان داده‌ايم و مسوولان استاني به اين توانمندي‌ها اذعان دارند. پروژه‌‌ها به صنعت استان ارجاع داده نمي‌شود و اين روند هنوز ادامه دارد كه اين اقدام بيشتر توسط شركت‌هاي نفت و ملي حفاري صورت می‌گیرد.

عليرضايي گفت:‌ مديران شركت‌ها هنوز به ارتباطات كاري گذشته خود با ساير استان‌ها ادامه مي‌دهند و حتي توافق‌نامه‌هايي بين شركت‌هاي ما در صنعت نفت استان و انجمن نفت منعقد شده اما هنوز عملي نشده است و ما ايراد كار را در خود مسوولان شركت نفت و حفاري مي‌بينيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار