تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۷۶۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری‌نیا:با سبک فوتبال جلالی آشنا هستم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرایط تیمش را پیش از بازی با سایپا خوب دانست و گفت: شناختی که از سبک فوتبال جلالی دارم باعث می شود به این بازی خوشبین باشم.

عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم مان خوب و همه چیز آماده است. تمام بازیکنانم را در اختیار دارم و مشکلی نداریم.

وی در ارزیابی‌اش از تیم سایپا، گفت: تیم سایپا مانند تیم ما در بازار نقل و انتقالات خیلی پر سر و صدا نبود و خیلی آرام کار خود و اردوهای تدارکاتی‌اش را انجام داد. در ایران نیز بازی‌های تدارکاتی کمی را برگزار کرد. یک بازی با پدیده داشتند و ما هم یکسری اطلاعات از آن دیدار به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان ادامه داد: به هر حال در هفته های ابتدایی لیگ شناخت تیم‌ها نسبت به یکدیگر خیلی کم است ولی شانسی که ما در دیدار نخست مان داریم این است که من با سبک فوتبال آقای جلالی کاملا آشنا هستم. در واقع چهار پنج سالی است که نوع کار وی را زیر نظر دارم.

وی بیان کرد: شناختی که من نسبت به سبک فوتبال جلالی دارم، باعث می شود که ما به بازی با سایپا خوشبین باشیم و امیدوارم بتوانیم از این شناخت بهره ببریم و با امتیاز به خانه برگردیم. تیم ما با تمام قوا به کرج می‌رود.

باقری‌نیا خاطر نشان کرد: تیم ها در هفته های نخست با توجه به این‌که می خواهند یکدیگر را ارزیابی کنند، محتاط بازی می‌کنند و شاید آن انتظاراتی که از فوتبال داریم، در هفته های ابتدایی شاهد نباشیم که این موضوع شامل تمام تیم ها می شود. نمی توان به بازی های تدارکاتی‌ای که تیم ها انجام داده اند هم برای شناخت از آن‌ها توجه کرد.

وی در پاسخ به این پرسش ‌که تیمش با چند درصد آمادگی وارد مسابقات خواهد شد؟ عنوان کرد: بازی تدارکاتی‌ای که ما مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم، نشان داد که تیم ما با وجود این‌که دیرتر از تیم های دیگر کار خود را شروع کرد، نسبت به خیلی از تیم‌های دیگر آماده‌تر است. به نظرم تیم ما از لحاظ فیزیکی بیش از 80 درصد آماده است.

تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر کشور، از ساعت 18 روز جمعه، دهم مردادماه در کرج به مصاف سایپا می‌رود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار