تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۷۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفيعي خبر داد:
4 كشته و زخمی در تصادف جاده‌ای اميديه به اهواز
صبح امروز يك دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی تريلر در كيلومتر 15 جاده اميديه به اهواز برخورد کرد که اين تصادف سه نفر مصدوم و يك نفر كشته در بر داشت
مدير روابط عمومي فوريت هاي پزشكي خوزستان از مصدوميت سه نفر و كشته شدن يك نفر دیگر در نتیجه تصادف يك دستگاه سمند با تريلر در استان خبر داد.

رضا رفيعي اظهار كرد: ساعت 6:30 دقيقه صبح امروز دوشنبه يك دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی تريلر در كيلومتر 15 جاده اميديه به اهواز برخورد کرد که اين تصادف سه نفر مصدوم و يك نفر كشته در بر داشت.

وي افزود: متاسفانه عصر ديروز نیز در اثر واژگوني يك دستگاه پرايد در سه راهي رامهرمز (گوپال) در ساعت 19:50دقيقه، يك نفر فوت شد.

مدير روابط عمومي فوريت هاي پزشكي خوزستان تصريح كرد: همچنین واژگوني يك دستگاه سمند در محور رامهرمز ـ بهبهان (روستاي كهله) در ساعت 6:46 دقيقه صبح ديروز دو نفر مصدوم در پی داشت.

رفيعي عنوان كرد: روز گذشته ساعت 3:35 دقيقه صبح نیز در برخورد دو دستگاه موتور سيكلت در محور دزفول ـ شوشتر (شهرك شاه آباد) سه نفر مصدوم شدند.

وي يادآور شد: با توجه به نزديك بودن ايام تعطیلات عيد سعيد فطر و شروع مسافرت خانواده ها بهتر است كه همه افراد نكات ايمني و مسائل راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند تا اين ايام شادماني را به كام خود و خانواده هايشان تلخ نكنند. در ايام تعطيل جاده هاي استان بسيار پرتردد است و خطر تصادف به ويژه در جاده هاي ترانزيتي بيشتر است.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: امیدیه ، اهواز ، تصادف
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
متاسفانه خیلی از رانندگان عزیز رعایت قوانین را به هیچ وجه مدنظر قرار نمی دهند و حتی جان عزیزترین کسان خود که همراه آنها است را در نظر نمی گیرند
:
:
:
آخرین اخبار