تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۷۶۲۸
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی:
تعیین خسارت برای کشاورزان اصفهانی نشان تبعیض محض و بی‌عدالتی مشهود است/ فریاد اصفهانی‌ها نباید حق خوزستانی‌ها را سلب کند
این اقدام دولت اقدامی به دور از عدالت بوده و نگاه تبعیض‌آمیزی را می‌رساند که برمبنای آن در یک جای کشور مثل اصفهان چنین خسارتی به کشاورزان تعلق می‌گیرد و در جایی مثل خوزستان که چه در زمینه نفت و گاز، صنایع پتروشیمی و فولاد، کشتیرانی چه در زمینه کشاورزی منبع اصلی اقتصاد کشور است، به گونه دیگری برخورد می‌شود
ناصر صالحی نسب، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه

خوزنیوز/ سید مدیار شجاعی فر : نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، پیرامون تصویب پرداخت خسارت 210 میلیارد تومانی به کشاورزان حوضه زاینده‌رود و تعلق نگرفتن خسارت به کشاورزان خوزستانی محروم از کشت گفت: قطعا نمایندگان خوزستان ساکت نخواهند ماند و این موضوع را به جد و با اهمیت و اولویت خاص پیگیری خواهند کرد. این تبعیض محض و بی‌عدالتی مشهود است.

ناصیر صالحی نسب، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه  در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: پیش از آن که وارد مجلس شوم مدیر جهاد کشاورزی بودم و مشاهده می‌کردم که سهمیه تخصیصی آب در نقاط مختلف حداکثر تا 60 درصد بود و مثلا در منطقه دشت آزادگان که سالانه 5000 هکتار شلتوک کشت می‌شود امسال به دلیل ممنوعیت کشت این رقم به کمتر از 1000 هکتار رسید و این موضوع در همه نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: این اقدام دولت اقدامی به دور از عدالت بوده و نگاه تبعیض‌آمیزی را می‌رساند که برمبنای آن در یک جای کشور مثل اصفهان چنین خسارتی به کشاورزان تعلق می‌گیرد و در جایی مثل خوزستان که چه در زمینه نفت و گاز، صنایع پتروشیمی و فولاد، کشتیرانی و بازارچه‌های مرزی چه در زمینه کشاورزی منبع اصلی اقتصاد کشور است، به گونه دیگری برخورد می‌شود.

صالحی نسب بیان داشت: استاندار، رئیس مجمع نمایندگان و نمایندگان خوزستان باید بیش از همه فعال باشند و بیش از همه از حق خوزستان دفاع کنند. قطعا نمایندگان خوزستان ساکت نخواهند ماند و این موضوع را به جد و با اهمیت و اولویت خاص پیگیری خواهند کرد. این تبعیض محض و بی‌عدالتی مشهود است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این اقدامات با هماهنگی نمایندگان و کمیسیون کشاورزی مجلس انجام می‌شود، گفت: این موضوع کاملا بدون هماهنگی مجلس بود  و ما هیچ اطلاعی از آن نداشتیم.

صالحی نسب ادامه داد: چیزی که ما در بودجه دیدیم و در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس مطرح  و باعث استعفای دسته جمعی نمایندگان خوزستان شد ردیف اعتباری جهت انتقال آب کارون بود که در کمیسیون کشاورزی حذف شد اما مصوباتی از جمله خسارت 210 میلیارد تومانی و سد معشوره از مصوبات دولت می‌باشند و بدون اطلاع مجلس تخصیص داده شده اند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه افزود: امروز در پشت سد کرخه چیزی حدود دو میلیارد مترمکعب آب وجود دارد و سد معشوره نیز دارای ظرفیتی حدود یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب است که اگر سدی با ظرفیت یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب احداث شود مطمئنا ذخیره آب پشت سد کرخه بزرگ نیز در حد یک میلیارد کاهش می‌یابد و مطمئنا این کار برخلاف منویات مقام معظم رهبری خواهد بود، زیرا بخشی از زمین‌های طرح احیای 550هزار هکتاری در اندیمشک، اهواز، شوش و دشت آزادگان واقع است که با احداث این سد به این طرح لطمه وارد می شود.

وی با اشاره به سد معشوره گفت: با احداث این سد حداقل 50 درصد از آب پشت سد کرخه کم می‌شود و این بدون هیچ گونه مطالعه توسط وزارت نیرو و سایر دستگاه‌ها و شرکت‌های مشاور در حال انجام  است.

صالحی نسب بیان داشت: در کمیسیون کشاورزی وزیر را احضار کرده و در حضور نمایندگان اصفهان به او گفتم فریادهای اصفهانی‌ها نباید حق خوزستانی‌ها را سلب کند. انتقال آب کارون خط قرمز مردم خوزستان با دولت و نظام است و شما موجب ناامنی در خوزستان نباشید تا این ناامنی به اسم شما تمام نشود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۴
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
10
من که چشمم اب نمیخوره شما نمایندگان استان بتونید کاری انجام بدید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
2
10
انتقال آب کارون خط قرمز مردم خوزستان با دولت و نظام است!اینو خوب اومدی
رویا سردار بی سر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
1
3
یه روز خوب میاد ....
احمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
11
5
فعلا که اصفهان خوب سوژه ایی شده برا خوزستانی ها که هر جا میخواهد خودشان را مطرح کنند از اصفهان مایه میگذارن..یادشان رفته بیشترین شهید را اصفهان داد تا خود خوزستان اگه اصفهانی ها نبودنند نامی از خوزستان نبود
پاسخ ها
سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
خوزستان نیازی به مطرح شدن نداره که بخواد از جای دیگه مایه بذاره ، این که اصفهان شهید داده شکی توش نیست و ما همیشه مدیون شهداییم ، ولی مثل اینکه یادت رفته جنگ تو خوزستان بوده و علاوه بر شهید شدن بسیاری از خوزستانی ها ، خیلی از مردم این استان خونه هاشون رو از دست دادن و اواره شدن ، پس بیشترین صدمه رو در جنگ خوزستانی ها دیدن . در ضمن با نابودی خوزستان و یا اشغال اون مطمئن باش اصفهان یا بهتر بگم ایرانی هم در کار نبود چون این کشور منبع تغذیش از نفت و گازه که این منابع رو تو خوزستان می بینی نه اصفهان ، منتی نیست ، نفت سرمایه ی ملیه و کل کشور ازش استفاده می کنن .اینایی که گفتم صرفا جهت اطلاع بود.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
این دوستان عزیز متوجه نشدند خشکسالی یعنی چه. متوجه نشدند فقز مطلق کشاورزان اصفهانی که حقابه 1000 ساله داشتن یعنی چه. متوجه نشدند که کشاورزان اصفهانی هییییییییچ کشتی نکردند.... عمیقا متاسفم براشون
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
چیه ؟ ! واسه وظیفه مذهبی و ملی که انجام دادید پاداش می خواهید ؟ منت می گذارید ؟ استان ما کم شهید داد ؟ آیا می خواهید معامله کنید ؟! شما اصفهانیها که ادعا دارید واسه خدا و انقلاب جنگیدید ! چقدر میگیرید دست از سر استان ما بردارید ؟؟ اصلاً خبر داری از قبل از انقلاب تا حال چند تا تونل انتقال آب به اصفهان به بهره براری رسیده اند به نظر جنابعالی این تعداد کافی نیست ؟؟ !! واسه چی منت میذارید ؟ مگه فقط شما در جنگ شرکت کردید ؟ مگه قراره هر استانی در چنگ شرکت کرده باشه خوزستان تاوان یا پاداشی بهش بده ؟ زیان های جنگ تحمیلی کم بود حالا شما اصفهانیها به استان ما هجوم آورده اید !؟ اخیراً با مطرح شدن موضوع کم آبی در اصفهان ، مسئولین و نمایندگان اصفهان در مجلس و نخبگان اصفهانی دائم موضوع حضور اصفهانیها در جنگ تحمیلی رو به رخ ما خوزستانیها می کشید ! اگه در جنگ شرکت کرده اید وظیفه ملی و میهنی و شرعی شما بوده ! مگر قراره تاوان جنگ رو ما خوزستانیها بدیم ؟! همین نفت و گازی که ده ها سال با کمال سخاوت از خوزستان صادر و دلارهای آن بدون کمترین منت به استانهای دیگه مثل تهران و اصفهان شما منتقل می شه از سر شما اصفهانیها هم زیاده ما بهای این جنگ رو به شما اصفهانیها و مردم دیگر استانهایی که مثل شما فکر می کنند سالها قبل پرداخته ایم و نه تنها بدهکار کسی نیستیم بلکه از خیلی ها مثل استان شما طلبکار هم هستیم ! ( اگر چه عزیزانی که در طول جنگ تحمیلی بر اساس وظیفه شرعی و ملی به یاری ما خوزستانیها آمدند فداکاری و جانفشانی آنها ستودنی و فراموش نشدنی است و هیچوقت این ایثار و از خودگذشتگی را فراموش نخواهیم کرد ) ما خوزستانیها واسه این جنگ کم تاوان ندادیم. یکی از تبعات جنگ که در کنار دیگر تبعات و مشکلاتی که تا حالا گریبان استان مظلوم ما رو گرفته اینه که 25 سال بعد از جنگ باید منت شما ها رو بشنویم اصفهانی که در ذهن مردم استانهای دیگر مخصوصاً استانهای همجوار کم کم به استانی طلبکار با مردمانی ... که مسئولان آن با سوء استفاده از نفوذ خود و ضعف وزرای ذیربط دائم به فکر دست اندازی به امکانات و فرصت ها و داشته های استانهای همجوار خود هستند تبدیل می شه و 4 نکته رو فراموش نکنید :
1 - مسئول ایجاد بحران کم آبی در اصفهان سوء مدیریت خود شما اصفهانیها است و خدا را شکر ما خوزستانیها در ایجاد این وضعیت آشفته دخالتی نداریم ! اگر چه حل آن را در خوزستان و چهارمحال و بختیاری جستجو می کنید . انتقال صنایع فولاد از بندرعباس به استان بیابانی اصفهان که 60 % آب زاینده رود را می بلعد از شاهکارهای مدیریتی کلان کشور و مدیران استان شما در بخش صنایع و نیز حفر بی رویه چا های عمیق و به هدر رفتن آب و عدم مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی است که هیچوقت به آن اشاره ای نمی کنید . آب شرب هم بهانه است شما به دنبال چیز دیگری هستید و عجیب اینه که یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس همین دو یا سه روز قبل در خصوص طرح استیضاح وزیر نیرو به صراحت اعلام فرموده اند ! مشکل اصفهان نه با انتقال آب با لوله بلکه با حفر تونل حل خواهد شد !!!! ( آن هم تونل به تعداد زیاد از گلاب 1 بگیر تا گلاب 2 و3 و بهشت آباد و خدا می داند تا کجا پیش خواهید رفت شاید تا زمانی که در کارون آبی جریان داشته باشد !!! ) قطعاً میدانید برابر نظر سازمان حفظ محیط زیست کشور تا مرکز پژوهشهای مجلس و کارشناسان بی طرف ، به لحاظ بی توجهی به مقوله ای که امروزه به توسعه پایدار موسوم است و مسئولان و کارشناسان اصفهانی عامدانه ، کاملاً به آن بی توجهی می کنند انتقال تونلی آب از کارون به اصفهان نتیجه ای جز نابودی خوزستان و چهارمحال و بختیاری نخواهد داشت و در درازمدت اصفهان بیابانی را هم دوچار مشکل خواهد کرد !
2 – استان اصفهان استانی کویری و بیابانی است و استان خوزستان جلگه ای و مستعد کشاورزی است ، مجموع اراضی کشاورزی استان شما 000/500 هکتار و مجموع اراضی کشاورزی استان خوزستان هفت برابر استان شما یعنی 000/500/3 هکتار است و البته در این آمار اراضی قابل کشت استان چهارمحال و بختیاری محاسبه نشده ! حالا شما اگر انصاف دارید با یک حساب سر انگشتی محاسبه و بفرمایید پرداختن به کشاورزی در کدام استان به صرفه تر است !؟ آیا آب را با هزینه های چند صد میلیاردی به کویر اصفهان منتقل کنیم و در بیابان خیار بکاریم بهتر است یا اجازه دهیم آب در کارون بماند و روند تولید محصولات استراتژیکی مانند گندم و جو و ذرت و نیشکر که نیاز اصلی کشور است در خوزستان ادامه یابد !؟ و آیا میدانید خوزستان به تنهایی قادر به برآورده کردن بیش از 30 % نیاز کشور به محصولات کشاورزی است !؟ و در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی در رده اول یا دوم کشور است !!؟ بنده به نیاز صنایع استان خوزستان به آب اشاره نمیکنم خدا بخواهد استان ما هم مثل استان شما صنایع فولاد و لوله سازی و پالایشگاه و پتروشیمی دارد که مانند صنایع استان شما به آب نیاز دارند ! پس بهتر است حل مشکل کم آبی را در استان خود جستجو کنید و با مدیریت بحران آب و تغییر الگوهای مصرف استان خود را از این وضعیت نجات دهید !
3 - کارون و دیگر رودخانه های استان برای ما خوزستانیها خط قرمز است و اجازه نخواهیم داد استانهای دیگر یا وزارت نیرو با دخالتها و تصمیمات جانبدارانه و بدون مطالعه صرفاً بر اساس آمارهای دروغ و خود ساخته و مستندات تاریخ گذشته به داشته های استان ما که خود دچار کم آبی و خشکسالی است دست اندازی کنند .
4 - و در پایان استان ما خوزستان است خوزستانی که به قول امام راحل دین خودش رو نه به ایران یا انقلاب بلکه « خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد . » .
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
دوست محترم اصفهانی، آیا اگر در زمان جنگ اصفهان سهم خودش را آنطور ادا کرد، و خوزستان یه گونه ای دیگر، حالا مردم خوزستان باید به اصفهانیها تاوان بدهند؟!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
هههه اصفهان...
ندونی خوب میدونیم که سردارهای سپاه اسلام از اصفهان بودن شهیدکاظمی،همت و چند نفر دیگه اما یادت نره که ما هم سرداران زیادی داشتیم شخصی مثل علی هاشمی،محسن رضایی ها شمخانی ها منت نذار اخوی
بی شک هنوز به خوزستان مراجعه نکردی که گرد خستگی 8 سال دفاع مقدس رو که هنوز که هنوزه بعد از گذشت و سی و اندی سال رو تنش ببینی عقب ماندگی هایی که فقط در نتیجه جنگ حاصل شد والا هیچکدوم از شهرها نه تنها اصفهان و شهرهای اون که هیچکدوم حتی تهران که پایتخت بوده و هست به پای پیشرفت و توسعه ده کورهای خوزستان نمی رسید،پایتختی که یک زمان از شهر قهرمان و قهرمان پرور خرمشهر وام دریافت میکرد هیچ این رو می دونستی نمک به زخم نپاش
محمد امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
آقای محترم اولا: هر چی بمب و ویرانی بود بر سر خوزستان و مردم خوزستان در جنگ تحمیلی رخ داد ثانیا: کی گفته اصفهان بیشترین شهید را داده ثالثا: آنقدری که خوزستان در جنگ تحمیلی از خوزستان، ناموس و شرف ایران و ایرانیان دفاع کرد که امام خمینی فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
2
5
همینجوری دست رو دست نذارید و فقط حرف بزنید . لطفا به صورت عملی اقدام کنید . مردم خوزستان هم پشت شما هستن .
رویا سردار بی سر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
2
6
احمد رضا بیشترین کشته های غیر نظامی کی داد ؟ اصفهان یا خوزستان ؟ بچه های شیر خوار و زنان کدوم استان کشته شد ؟ اصفهان با خوزستان ؟ شما اصلا توی شهرون صدای آژیر قرمز هم نشنیدید وقتی که ما صدای موشک و هواپیما لالایی بچه های ما بود . فراموش کردی کمر اقتصاد ایران به خوزستان گرمه ؟ نفت ، پتروشیمی ، فولاد ، نیشکر ، گندم ، سیمان ، کشتیرانی ، و... اینا کالاهای استراتژیک کشورن هستند نه گوجه و خیار . متاسفم برت نمک میخوری نمکدون میشکنی ؟ !
ابومحمد کشاورز روستای گمبوعه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
4
من یک کشاورز خوزستانی- اهوازیم. که بدلیل سو امدیریت آب در دو قدمی چند سال است روستای ما غرق در تشنگی و کشاورزان غرق در بی هدفی هستند.
برادر عزیز:
چرا چسبیدید به اصفهانی ها
کی می خواهید کاری بکنید.
نماینده مجلس هستید.
نایب ریس کمسیون کشاورزی هم که هستید.
کمک مالی نمی خوایم. مگر قرار است چقدر کمک شود. به فکر مدیریت منابع اب و استفاده بهینه از اب کشاورزی باشید و لاغیر.
کرخه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
1
با سلام
چرا با خوزستان این کار رو انجام میدن ؟؟؟!!
در حالی که خوزستان، مادر کشاورزی ایران و در تمام زمینه های کشاورزی رتبه نخست داره
این چند سالی است دولت محترم و همسایگان خوزستان
آب این استان رو زیر ذربین گذاشتن !!!؟
آیا نمایندگان ما ضعیفن
یا رنگ و خون مردم خوزستان تغیر کرده؟!!
ما هم ایرانیم
حداقل نگاهی بخاطر حرمت خون شهیدان خفته در این خاک پاک خوزستان باشید.
به امید آن روز .......
آمین یا رب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
0
http://www.doe.ir/Portal/home/?news/196210/196225/373956/لزوم توجه به توسعه پایدار در طرح های انتقال آب بین حوضه­ای
خوزستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
2
آقای احمد رضا اصفهانی ببینم شما در جنگ آواره ی شهرها شدید یا ما خوزستانیها هم جان دادیم عزیزانمون رو از دست دادیم هم زندگییم دار رو ندارمون رو از دست دادیم و هم شهرهای زیبای خوزستان یکی پس از دیگری توسط دشمن تبدیل به ویرانه شد اون زمان که ما در حال جنگ بودیم شما در حال رشد و پیشرفت و سازندگی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
1
با سلام
من به عنوان شخصی که سال های سال به دلیل تخصص خود در استان خوزستان مشغول کار هستم بدون هیچ گونه اظهار نظر جانبدارانه عرض می کنم که مشکلات خوزستان تنها به دلیل بی کفایتی برخی مسئولین بومی استان بوده و بس. اینکه دائماً استان های دیگر را محکوم به بهره برداری از منابع خوزستان کنیم تنها گوی را در زمین دیگری انداخته ایم. لازم به ذکر است که بنده به دلیل انجام تعهد خود در استان ساکن هستم و بحث بومی و غیر بومی بودن هم نیست ولی از همین مسئولین بومی بی مهری های زیادی نسبت به افرادی که بدون توجه به قومیت و نژاد و قبیله مخلصانه خدمت می کنند دیده ام. فقط تنهای دلخوشی بنده و امثال بنده رضایت خداوند بود و بس و مطمئناً پس از پایان تعهد در صورت وجود افراد بومی متخصص این استان زرخیز را ترک خواهم کرد.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
2
نماینده های ما فقط مصاحبه می دهند اون هم رسانه های خوزستان.بسه دیگه.اگه می تونید برگردید خونه هاتون
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
1
2
هنوز جولان و وحشت صدای هواپیماهای عراق توی گوشهایمان مانده.آن موقع که مشق هایمان را دم در سنگر خانه می نوشتیم.
هنوز آثار بمب های خوشه ای بر پیکر روستایمان مانده .گوجه و خیار و گز را به رخمان نکشید.و......................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
0
0
مدیریت در کشاورزی خوزستان برای گرفتن حق مردم ضعیف است و نمایندگان هم فقط تماشا گر اوضاع شده اند!
رویا سردار بی سر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
1
3
انتقال آب کارون خط قرمز مردم خوزستان است
رویا سردار بی سر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
خوز نیوز چرا پیام منو نصفه درج کردی ؟ توی پارگراف اخر خبرت نوشته خط قرمز مردم با دولت و نظام . منم همینو نوشتم چرا حذف کردی این قسمت از پیام منو ؟؟
دم خروست داره پیدا میشه . نکنه تو هم جیره خور از اب درامدی ؟ من نمیدونم اینا کیارو میزارن برای تائید نظرات خودش هم خبرو نخونده . متاسفم برات :))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
واقعا دست مدیران استانی از لحاظ پیگیری همه کارها درد نکند انشااله پیگیری آنها باعث انتقال آب کارون هم خواهد شد
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
اون موقع که همه شما بجز نماینده دزفول برای تصدی پست رییس کمیسیون کشاورزی به غیر خوزستانی رای دادید فکر نمی کردید که خوزستان تضعیف میشه اصلا بفکر نبودین حالا هم فایده ای نداره.....درود بر نماینده دزفول مهندس پاپی زاده طراح جوان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی
:
:
:
آخرین اخبار