تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۷۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری: رژیم صهیونیستی از قتل عام کودکان و زنان اهداف خاصی را دنبال می کند
نماینده ولی فقیه در خوزستان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی به کودکان هم رحم نمی کند و از قتل عام کودکان و زنان نیز اهداف خاصی را دنبال می کند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عید سعید فطر در اهواز با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: در این روز عید باید به فکر برادران و خواهران مظلوم خود در غزه نیز باشیم که این روزها ریز بمب ها و موشک های رژیم صهیونستی قتل عام می شوند.

وی افزود: رژیم جنایت کار صهیونیستی برای چند روز متوالی است که غزه را مورد هجوم خود قرار داده و بمباران جنون آمیزی را از این رژیم شاهد هستیم. در این هجوم وحشی گرانه شاهد قتل عام کودکان و زنان هستیم و این در حالی است که بر اساس اصول بین المللی، در زمان وقوع جنگ ها کشتن و قتل عام کردن زنان و کودکان و افراد غیرنظامی جرم محسوب می شود، ولی رژیم صهیونیستی به کودکان هم رحم نمی کند و از قتل عام کودکان و زنان نیز اهداف خاصی را دنبال می کند.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: متاسفانه شاهد سکوت و بی تفاوتی مجامع و محافل بین المللی در برابر کشتار رژیم صهیونیستی در غزه هستیم و به نظر می رسد این مجامع که با عناوینی مانند حقوق بشر ایجاد شده اند تنها وظیفه دارند به ایران و برخی کشورها فشار وارد کنند، ولی کشتار کودکان در غزه را نمی بینند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به کشتار داعش در عراق نیز اشاره کرد و ادامه داد: تروریست های داعش نیز دست ساخته آمریکا و اسرائیل و استکبار عربی هستند و این مثلث شوم داعش را ایجاد کرده و امروز شاهد جنایات این گروه علیه مسلمانان در عراق هستیم و امیدواریم مردم عراق که دوستدار اهل بیت (ع) هستند هرچه زودتر از دست این گروه تروریست خلاص شوند.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، گفت: برپایی جلسات قرآن در این ماه برکات بسیاری را به دنبال داشت و امیدواریم که این جلسات و محافل پس از ماه رمضان نیز ادامه یابد. امروز شاهد ایجاد شبکه های گسترده ماهواره ای به زبان فارسی هستیم که وظیفه اصلی این شبکه ها ایجاد شبهه در میان جوانان است. نباید اینگونه تصور کرد که هیچ کس ماهواره ندارد و این شبکه ها را نمی بیند، بلکه متاسفانه خیلی افراد و خانواده ها ماهواره دارند و در نتیجه باید با ایجاد جو معنوی و برپایی جلسات قرآن در مساجد و محله ها به شبهات جوانان پاسخ داد.

:
:
:
آخرین اخبار