تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۶۷۶۷۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر چهاردهم
فولاد با اولین ضربه شکست
تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمان فصل پیش باشگاههای کشور عصر پنجشنبه در اولین بازی خود در مقابل میزبانش تراکتورسازی تبریز 2 بر یک شکست خورد .
 دیدار افتتاحیه چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز پنجشنبه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد تا تراکتورسازی قهرمان جام حذفی و فولادخوزستان قهرمان لیگ برتر فصل گذشته به مصاف هم بروند.

فولادخوزستان در این دیدار بختیار رحمانی، آرش افشین و شهاب کرمی که وضعیت کارت پایان خدمت آنان، مبهم است را در اختیار نداشت و همین مساله بر روند نماینده خوزستان تاثیر منفی گذاشت تا تیم تحت رهبری دراگان اسکوکیچ هماهنگی لازم را نداشته باشند.

شاگردان رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی این دیدار را هجومی آغاز کرده و در دقیقه دوم فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند که پاس محسن دلیر را فرشاد احمد زاده از یک قدمی دروازه ناباورانه به بیرون فرستاد.

در ادامه محسن دلیر مهاجم تراکتورسازی و اسماعیل شریفات بازیکن فولاد فرصت های مناسبی را از دست دادند.

در دقیقه 31 این دیدار ˈسامان نریمان جهانˈ مهاجم جوان تراکتورسازی که در این فصل به جمع سرخپوشان پیوسته است با یک ضربه سر دروازه فولاد را گشود تا نخستین گل لیگ چهاردهم را به نام خود ثبت کند.

در نیمه دوم فولادی ها حالت هجومی تری به خود گرفتند اما اشتباهات بازیکنان این تیم در میانه میدان سبب شد تا تراکتورسازی ضدحملات خطرناکی را طراحی کند.

حرکات پابه توپ فرشاد احمدزاده، شاهین ثاقبی و محمد ابراهیمی بارها تراکتورسازی را صاحب فرصت های خطرناکی کرد.

دراواسط نیمه دوم ˈلوسیانو ادینیوˈ مهاجم برزیلی تراکتورسازی که در سالهای اخیر یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده است، جانشین محسن دلیر شد تا نماینده تبریز در خط حمله با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

بازیکنان فولاد که به نظر می رسد از نظر آمادگی بدنی و هماهنگی تاکتیکی در شرایط ایده آلی قرار ندارند، فرصت چندانی برای جبران گل خورده به دست نیاوردند اما در دقیقه 73 اشتباه عجیب حامد لک در خروج از دروازه سبب شد تا ˈلئونارد مساریچˈ گل تساوی را به ثمر برساند و هواداران میزبان را در سکوت فرو ببرد.

در دقیقه 82 لوسیانو ادینیو با شوتی مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه تور دروازه فولاد را به لرزه درآورد تا تراکتورسازی 2 بر یک از میهمان خود پیشی بگیرد.

در دقایق اندک باقی مانده تلاش های مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به گل دوم جواب نداد تا نخستین 3 امتیاز لیگ چهاردهم به تراکتورسازی برسد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
3
اولا متاسفم برا سازمان لیگ که روحیه ی فولاد رو قبل بازی بدجوری به هم ریخت . دوما فولاد با تعداد زیاد مصدوم و محرومی که داشت و دقیقا به همین علت نیمی از بازیکنان اصلی فولاد تو زمین نبودن خیلی خوب بازی کرد ، با برطرف شدن مشکل بازیکنان فولاد این تیم همان تیم فصل گذشته خواهد شد.
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
3
آقایان سر فولاد را بریدنند متاسفم از این همه بی قانونی و مافیا.ولی اینو بدونید فولاد تیم گروهی هست.نیم فصل دوم نشون میدیم به کل ایران.ما فصل پیش به سپاهان در اوایل فصل باختیم با نا داوری ولی دیدید که قهرمان شدیم.امسال هم دوباره تکرار میکنیم
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
3
آقای اسکواچیچ سوالی که از فدارسیون فوتبال کردید برای شما عجیبه ولی برای ما خوزستانیها یه چیزه عادییه . خوزستان باید ضعیف بشه که تیمهای تهرانی و اصفهانی پیروز بشن ، منطق در فدارسیون جایی نداره اگر داشت بعد از بازیهای فصل سیزدهم لیگ که چنین شایعاتی بود پی گیر میشدند نه اینکه بذارن لیگ لیگ شروع بشه تازه یادشون افتاده که این بازیکنان سربازی نرفتن .... و باید از همراهی تیمشون جلوگیری بشه، متاسفم از این همه سنگ اندازی در تیم های فوتبال خوزستان ، هر کاری کنید به پای کلاس فوتبال استان خوزستان نمیرسید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
متاسفانه تیم فولاد درجذب بازیکن درفصل جاری خوب عمل نکرد تیمی که بعنوان نماینده وقهرمان باشگاههای ایران قرار است باتیم های قوی آسیا مصاف بدهد باید قوی تر ازفصل گذشته شود بااین تیم نه در لیگ ونه در باشگاهها آسیا حرفی برای گفتن نداریم .
طارق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
3
با سلام بعنوان بازی اول بد نبود ان شاالله در مقابل پرسپولبس با ارایه یک بازی خوب اولین برد را بدست بیاریم فقط خوزستان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
فولاد قهرمانه%%%
رویا سردار بی سر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
فولاد افتخار استان و نماد اتحاد ماست . همچنین تمام تیم های استانمون در هر رده ای .
امیدوارم اوردن کلمه اتحاد در کامنتم دلیل به تائید نشدنش نشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
1
شیر همیشه شیر حتی اگه زخمی باشه ویا ناقص فولاد همیشه قهرمانه
جاویدنادرپور
|
United States of America
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
با سلام.مگه در استان خوزستان کسی نیست به این همه بی عدالتی و بی قانونی جواب بده؟پس کجا تشریف دارن مدیران استان؟
:
:
:
آخرین اخبار