تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۶۷۶۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان بازیافت و مدیریت پسماند اهواز:
آغاز عملیات تفکیک زباله در اهواز از مهرماه
رئیس سازمان بازیافت و مدیریت پسماند کلانشهر اهواز گفت: عملیات دفن زباله در اهواز کاملا مکانیزه و در ارتفاع مناسب انجام می‌شود و از مهرماه نیز عملیات تفکیک زباله اهواز آغاز می‌شود.

مجتبی گلستانی اظهار کرد: عملیات دفن زباله در کلانشهر اهواز به‌صورت کاملا مکانیزه و در ارتفاع مناسب انجام می‌شود و در خاورمیانه بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه نوع دفن زباله در اهواز به‌گونه‌ای است که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند گفت:عملیات دفن زباله در اهواز به گونه ای است که تمامی گازهای سمی زباله ها خارج می‌شود.

رئیس سازمان بازیافت و مدیرت پسماند شهرداری اهواز در مورد خارج شدن گازهای سمی گفت: برای سالم ماندن محیط زیست در ارتفاع 10 متری دفن زباله به کشت درختان پرداخته ایم تا گازهای متصاعد شده آسیبی به شهروندان نرساند.

وی در مورد تفکیک زباله کلانشهر اهواز گفت: تفکیک زباله فقط در دو شهر اصفهان و تهران تا حدودی موفق بوده و عملیات تفکیک زباله در کلانشهراهواز از مهرماه سال جاری آغاز می شود.

گلستانی تأکید کرد: موفقیت این طرح مستلزم همکاری دیگر نهادها, رسانه‌ها و حضور مردم است.

رئیس سازمان بازیافت و مدیریت پسماند اهواز گفت: معاونت فرهنگی شهرداری اهواز برای فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله از مبداء 2میلیارد تومان اختصاص داده است.

وی در تبیین نحوه اجرای این طرح گفت: فاز آزمایشی تفکیک زباله اهواز در سه منطقه از مناطق شهرداری اهواز اجرا می‌شود.

گلستانی گفت: سازمان مدیریت پسماند برای بهتر اجرا شدن این طرح ایستگاه‌های ثابت تفکیک احداث و در مناطق مختلف اقدام به نصب سطل‌های تفکیک زباله می‌کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار