تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۶۷۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره میراث فرهنگی اندیمشک خبر داد ؛
اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های گردشگری اندیمشک
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک از اختصاص ۲۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

کورش ایزدمهر امروز اظهار کرد: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و با مساعدت مدیرکل استان و پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی جهت اجرای طرح‌های گردشگری این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: پروژه احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی شهرک مدنی، پروژه منطقه نمونه گردشگری کرخه و احداث پارک فرهنگی تفریحی والفجر از جمله پروژه‌هایی است که در یک دوره زمانی مشخص، موانع و مشکلات آن‌ها بررسی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین چهار میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌ها برای احداث زیرساخت‌های گردشگری دهکده هدف گردشگری منگره در بخش الوار گرمسیری اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در این دهکده هدف گردشگری که در منطقه کوهستانی و خوش آب و هوای بخش الوار گرمسیری قرار دارد یک مجتمع گردشگری، فروشگاه، سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات خدماتی و رفاهی جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران احداث خواهد شد. با تصویب طرح‌های گردشگری و مساعدت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان روند ایجاد شغل در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی این شهرستان را شتاب بخشید.

ایزدمهربا بیان اینکه اجرای این طرح‌ها یک پتانسیل خوب گردشگری برای شهرستان و استان به شمار می‌آید تصریح کرد: در این طرح رویکردهای اقامتی و تفریحی نیز دیده شده است که با اجرایی‌شدن آن‌ها می‌تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کرده و باعث ایجاد اشتغال در منطقه نیز شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Finland
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
بدنیست اگه توی دریاچه سد دز و سد کرخه سرمایه گذاری کنن
هم ورودی استانه و مسافرا عمدتا به این دو سد سر میزنن هم مردم ما بجای سفر به شمال کشور یا دریاچه های شهرهای دیگه همینجا هزینه کنن که سرمایه تو شهر و استان خودمون گردش پیدا کنه
:
:
:
آخرین اخبار