تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۷۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«قفل و کلید» طنز جدید تلویزیون شد
حسن وارسته از نگارش یک سریال طنز 26 قسمتی، با عنوان «قفل و کلید» برای تلویزیون خبر داد.

این نویسنده که در نگارش سریال «پایتخت 2 و3» همکاری داشت در تکمیل خبر بالا توضیح داد: فیلمنامه سریال «قفل و کلید» که طراحی و سرپرستی نویسندگان آن را بر عهده دارم، به سفارش معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما ساخته خواهد شد، به همین خاطر فعلا شبکه و کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه طنز تا زمانی که نگارش آن تکمیل نشود، مشخص نیست.

او اعلام کرد: سریال «قفل و کلید» در مراحل ابتدایی نگارش به سر می‌برد و اگر شرایط خوب باشد، نگارش این سریال طنز حدود سه ماه زمان می‌برد.

وارسته گفت: این سریال قرار است با سبک و سیاق جدیدی از موضوعات طنز روز روایت شود؛ چرا که به نظرم قصه‌های خوبی برای این مجموعه طراحی شده است. «قفل و کلید» با ادبیات مستحکم‌تری از طنز وارد این مقوله خواهد شد.

وی در عین حال تأکید کرد: در سریال جدید «قفل و کلید» نگاه نو و جملات چند لایه‌ای از مقوله طنز همواره مدنظرمان است؛ به دلیل اینکه این مجموعه قرار است با چاشنی‌های اجتماعی که دغدغه اصلی مردم هستند، همراه شود.

او اضافه کرد: سریال «قفل و کلید» در حال حاضر توسط امیر شاداب، سولماز غلامی و محمد تنابنده در حال نگارش است.

وارسته در پایان درباره بسته شدن پرونده «پایتخت» سیروس مقدم به ایسنا گفت: فعلا خبری از ادامه «پایتخت» نیست ولی اگر هم قرار بر ادامه باشد، دیگر من به عنوان نویسنده نیستم؛ چرا که مشغول چندین کار دیگر هستم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار