تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۷۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس شورای شهر رامهرمز:
اداره برق رامهرمز در هرس درختان بی‌رویه عمل می‌کند
نائب رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز گفت: متاسفانه اداره برق شهرستان به منظور دور ماندن سیم‌های هوایی برق از شاخه‌های درختان اقدام به قطع و هرس بی‌رویه درختان می‌کند.

محمدعلی امیری امروز اظهار کرد: به وجود آوردن فضاهای سبز درون شهری و کاشت نهال و تبدیل شدن به درختان تنومند علاوه بر اینکه هزینه‌های زیادی در بر دارد مستلزم گذشت سال‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف شورای شهر گسترش فضای سبز جهت تلطیف هوا و زیبایی سطح شهر است که باید مد نظر همه ادارات و شهروندان باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز تصریح کرد: متاسفانه اداره برق رامهرمز به منظور دور ماندن سیم‌های هوایی برق از شاخه‌های درختان اقدام به قطع و هرس بی‌رویه درختان می‌کند که این امر موجبات نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

وی افزود: خوزستان به فضای سبز به شدت نیازمند است و باید بدانیم که جایگزینی برای گونه‌های مختلف گیاهی وجود ندارد لذا ضرورت دارد اگر اقدام به هرس درختان می‌کنند از سرشاخه‌ها باشد.

امیری عنوان کرد: بهترین راه حل برای اداره برق، ایجاد کابل‌های خودنگهدار به جای سیم‌های پنج رشته‌ای است تا هم صدمه‌ای به درختان وارد نشود و هم هنگام باد و طوفان، برخورد درختان با سیم‌های برق موجب قطع برق نشود.

وی در پایان به شهروندان رامهرمزی توصیه کرد که همه با هم  این شهر را تبدیل به باغ شهری بزرگ کرده و از مسئولان خواست در این راستا نهایت همکاری را با مردم داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار