تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۸۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلپایگانی رفت/ بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری شد
حیدر بهمنی برای بار سوم به سمت مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد / لازم به ذکر است حيدر بهمني طي 2 دوره از سال‌هاي 76 تا 81 و پس از آن از بهمن‌ماه 84 تا دي‌ماه 91 مديريت شركت ملي‌حفاري ايران را به عهده داشت / حمیدرضا گلپایگانی که بهمن ماه 1391 به این سمت منصوب شده بود از مدیران خوش نام وزارت نفت است که کارنامه موفقیت آمیزی را در دوره یک سال نیم مدیریت خود در این شرکت برجای گذاشته است
خوزنیوز: حیدر بهمنی برای بار سوم به سمت مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد.

به گزارش خوزنیوز، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از خدمات گلپایگانی قدردانی و حیدر بهمنی را به عنوان مدیرعامل  و عضو هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب نمود.

حیدر بهمنی / حمیدرضا گلپایگانی

حيدر بهمني طي 2 دوره از سال‌هاي 76 تا 81 و پس از آن از بهمن‌ماه 84 تا دي‌ماه 91 مديريت شركت ملي‌حفاري ايران را به عهده داشت. وي مديريت مهارهاي 41 نفت سفيد، 24 نفت شهر، 22 و 23 كنگان و  50 اهواز و 20 حلقه چاه در كشور كويت را بر عهده و نقش موثري در توسعه صنعت حفاري ايران داشت.

حمیدرضا گلپایگانی که بهمن ماه 1391 به این سمت منصوب شده بود از مدیران خوش نام وزارت نفت است که کارنامه موفقیت آمیزی را در دوره یک سال نیم مدیریت خود در این شرکت برجای گذاشته است.

در بخشی از حکم جوادی خطاب به بهمنی آمده است: «با عنایت به توانمندیها و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با توجه به موافقت مورخ دوازدهم مرداد ماه امسال اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت و نقش تعیین کننده شرکت ملی حفاری در توسعه و نگهداشت تولید نفت و گاز، ضرورت دارد تمام تلاش خود را برای افزایش بهره وری، اجرای به موقع تعهدات قراردادی در پروژه‌های مختلف صنعت نفت، چابک سازی سازمان و آماده سازی برای تحقق سیاستهای اصل ۴۴ معمول فرمایید».

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه این حکم، انجام این اقدامات را مورد تاکید قرار داده است:

- به کارگیری توان شرکت برای توسعه فعالیتها در داخل و خارج کشور

- برقراری ارتباط مستمر و ایجاد رویه حرفه ای و منطقی در تعامل با کارفرمایان و سهامداران

- به کارگیری نیروهای متخصص و ذیصلاح برای کارآمد کردن شرکت ملی حفاری ایران

- شفاف سازی فرایندهای انجام کارها در چارچوب مقررات جاری و تسریع و تسهیل امور و ارائه پیشنهادها برای بهبود و اصلاح

- ارتباط و تعامل مناسب با شرکتهای تولیدی تابعه، مدیران و مسئولان شرکت ملی نفت ایران

- تربیت نیروی انسانی و کادر مدیریتی شایسته و فنی مورد نیاز شرکت ملی حفاری ایران

- کاهش قیمت تمام شده پروژه ها با بهبود فرایندها، افزایش توان فنی و مدیریتی شرکت

- تنظیم روابط مناسب با سهام عدالت برای کسب حداکثری سود برای سهامداران

- سازماندهی هلدینگ حفاری با هدف واگذاری تدریجی شرکت وفق اصل ۴۴ قانون اساسی با هدف سازماندهی حرفه ای پتانسیل حفاری در کشور

جوادی در این حکم تاکید کرده است: «ضرورت دارد طی یکماه، گزارشی از وضعیت، برنامه ها و چگونگی ارتقا و بهبود کارها ارائه فرمایید».

مديرعامل شركت ملي نفت ايران همچنين طي صدور نامه ای جداگانه از زحمات حميدرضا گلپايگاني؛ مديرعامل پيشين شركت ملي حفاري ايران تقدير كرد.
 
بر اساس اين گزارش در اين نامه، ركن الدين جوادي خطاب به حمیدرضا گلپایگانی آورده است، اميد دارم ادامه خدمت در صنعت نفت قرين موفقيت و سربلندي برايتان باشد.

:
:
:
آخرین اخبار