تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسایی خبر داد :
امضای ۲۰۰ نماینده مجلس برای نامه درخواست تشکیل جلسه غیرعلنی با رئیس‌جمهور
نماینده تهران در مجلس از امضای ۲۰۰ نفر از نمایندگان برای نامه درخواست تشکیل جلسه غیرعلنی با رئیس‌جمهور، به منظور ارائه توضیحات وی در زمینه اظهارات روز گذشته‌اش خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از امضای 200 نماینده مجلس برای نامه درخواست کتبی تشکیل جلسه غیرعلنی با حضور رئیس ‌جمهور به منظور ارائه توضیحاتی درباره اظهارات روز گذشته‌اش نسبت به منتقدان مذاکرات هسته‌ای خبر داد.

وی افزود: در این نامه نمایندگان مجلس از هیأت رئیسه درخواست کردند که فردا با حضور حسن روحانی جلسه غیر علنی تشکیل شود و در آن جلسه رئیس‌ جمهور درباره اظهارات روز گذشته خود که در واقع توهین به نخبگان، مردم، نمایندگان مجلس و خبرگان و همچنین برخلاف شأن و جایگاه ریاست جمهوری بود، توضیحاتی ارائه دهد.

رسایی تأکید کرد: اظهارات روز گذشته رئیس ‌جمهور مغایر با بند 6 اصل سوم قانون اساسی نیز بود که در آن بند بر محو هرگونه استبداد، خودکامگی و انحصارطلبی تأکید شده است.

نماینده تهران در پایان گفت: برخی نمایندگان حامی دولت نیز اصرار دارند که نامه مذکور را امضا کنند.

حسن روحانی رئیس ‌جمهور روز گذشته در جمع سفرای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، نسبت به منتقدان مذاکرات هسته‌ای و توافق ژنو به شدت انتقاد کرد و در بخشی از سخنان خود گفت: یک عده خوب شعار می‌دهند، اما بزدل سیاسی هستند و از همه چیز لرزه بر تنشان می‌افتد، تا حرف مذاکره پیش می‌آید، می‌گویند ما می‌لرزیم، به جهنم! بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید تا نلرزید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار