تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۶۸۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
با مدیریت‌ جهادی ، کشور از رکود اقتصادی خارج می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: برای خروج از رکود اقتصادی و مهار تورم ، باید با مدیریت جهادی وارد عمل شده و دولت را یاری کرد.

علی عماد عصر سه شنبه در نشست شورای اداری دزفول در محل فرمانداری ویژه این شهرستان با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و برنامه های دولت تدبیر و امید افزود : با وجود چهار و نیم میلیون نفر نیروی بیکار در کشور مدیران دستگاههای اجرایی باید با تفکر جهادی وارد صحنه شده تا گذر از دوران رکود اقتصادی با شتاب بیشتری صورت گیرد.

وی جمعیت بیکار استان خوزستان را 350 هزار نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 95 هزار نفر جوانان تحصیل کرده بوده که در انتظار شغل برای تشکیل خانواده می باشند.

معاون استاندار خوزستان خاطر نشان کرد:همه افراد و گروه ها با هر تفکر و گرایش سیاسی باید کمک کنند تا تورم مهار شده و رونق اقتصادی به کشور باز گردد.

وی همچنین مهار تورم و رونق اقتصادی را در گرو تعامل با دیگر کشورها دانست و گفت: دولت تدبیر و امید با تبعیت از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری وارد عمل شده و نقشه راهی برای برون رفت از این شرایط تدوین کرده است.

عماد در ادامه دولت دکتر روحانی را دولتی بی ریا و تابع رهبری و ولایت معرفی کرد و گفت: دولت یازدهم با تمام ظرفیت وارد صحنه شده تا رونق اقتصادی را به کشور بازگرداند.

امام جمعه دزفول نیز در این نشست از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با ارزیابی عملکرد دستگاه مربوطه ، مشخص کنند در تحقق شعار امسال و نیز ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم چقدر موفق بوده اند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: با گذشت حدود پنج ماه از سال مدیران باید عملکرد حوزه کاری خود را در زمینه اقتصاد ارزیابی کنند ضمن اینکه بررسی وضعیت ارتقای شاخص های فرهنگی نیز مهم و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید باید بررسی شود چه میزان از شاخص های فرهنگی و اقتصادی در کشور تحقق یافته و اجرایی شده است.

امام جمعه دزفول در ادامه از اقدام دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و نیز بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر سرعت عمل در شناسایی و دستگیری عوامل قتل دو جوان در دزفول تقدیر کرد و گفت: از دستگاه قضایی انتظار می رود در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه دادگاه این قاتلان را خارج از نوبت تشکیل دهد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه مسوولیت را فرصتی برای خدمت شایسته به مردم دانست و به مدیران توصیه کرد از این فرصت در راستای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنند.

فرماندار ویژه دزفول نیز با تشریح وضعیت کشاورزی این شهرستان و تولید محصولات فراوان از فراهم شدن زمینه صدور محصولات کشاورزی دزفول به کشورهای آسیای میانه خبر داد و گفت:با وجود تحریم روسیه از سوی اروپا ، می توان بخشی از محصولات کشاورزی دزفول را به بازار روسیه صادر کرد.

حبیب اله آصفی افزود: ناآرامی های اوکراین و آشوب های اخیر در کشور عراق به صادرات کشاورزی دزفول خسارت زده و کشاورزان از این بابت متضرر شده اند که با جایگزین کردن بازارهای هدف می توان این ضرر را جبران کرده و رونق اقتصادی را به منطقه بازگرداند.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول نیز با تشریح وضعیت بحرانی آب روستایی در این شهرستان از معاون استاندار خوزستان برای کمک به حل بحران مالی استمداد طلبید و گفت: تامین نشدن اعتبارات آب روستایی موجب شده تا نگهداری و تامین آب یکصد روستای شهرستان با مشکل جدی مواجه شود.

در جلسه شورای اداری دزفول حسنعلی علیدوست بعنوان بخشدار جدید بخش سردشت این شهرستان معرفی شد.

همچنین حجت الاسلام سید محسن موسوی  به عنوان مشاور فرهنگی فرماندار ویژه دزفول معرفی و منصوب شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار