تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۸۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عرضه بليت قطارهاي رجا براي مرحله پاياني سفرهاي تابستاني
علاقه‌مندان به خريد از طريق سامانه «هم‌قطار»، مي‌توانند براي دريافت نرم‌افزار خريد به سايت رجاء مراجعه كرده يا از طريق USSD ، اپراتورهاي همراه اول با وارد كردن كد #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهاي رايتل و ايرانسل با وارد كردن كد #۷۹۷* اقدام به خريد كنند
فروش بليت قطارهاي مسافري داخلي شركت حمل و نقل ريلي رجا براي حدفاصل تاريخ‌هاي اول شهريور تا دهم مهر ماه امسال از ساعت 6 صبح روز يكشنبه 26 مرداد ماه از طريق سامانه‌هاي اينترنتي و "هم‌قطار" رجا آغاز مي‌شود.

شرکت رجا با اعلام اين خبر افزود: متقاضيان سفر با قطار، با داشتن كد كاربري مي‌توانند عمليات خريد خود را از طريق سايت فروش اينترنتي رجاء به نشاني http://ticket.raja.ir  و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبايلي بليت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خريد از طريق سامانه «هم‌قطار»، مي‌توانند براي دريافت نرم‌افزار خريد به سايت رجاء مراجعه كرده يا از طريق USSD ، اپراتورهاي همراه اول با وارد كردن كد #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهاي رايتل و ايرانسل با وارد كردن كد #۷۹۷* اقدام به خريد كنند.

در فروش اينترنتي بليت قطار و سامانه«هم‌قطار»، علاوه بر اين كه امكان پرداخت از طريق كليه كارت‌هاي عضو شبكه شتاب با داشتن رمز دوم امكان پذير است، شرايط لازم نيز براي گرفتن پرينت در همان لحظه و هر مكان وجود دارد و نيازي به مراجعه به دفاتر فروش بليت قطار قبل يا بعداز  آن نيست.

براساس این خبر فروش بليت قطارهاي مسافري از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش براي بازه زماني فوق، از ساعت ۸:۳۰ صبح روز يكشنبه ۲۶ مرداد ماه آغاز مي‌شود.

عمليات فروش بليت قطارهاي بين‌المللي (تركيه) نيز از ساعت ۱۲ ظهر همين روز، از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش سراسر كشور انجام مي‌شود. رجا از هم وطنان گرامي درخواست كرد: بعد از دريافت بليت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغايرت، سريعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمنان حاصل كنند.

بليت‌هاي غيرهمنام يا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان اين‌گونه بليت‌ها، مسافر بدون بليت تلقي مي‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگيري به عمل خواهد آمد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار