تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۶۸۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:
خوزستان دومین استان مسافرپذیر کشور شناخته شد
خوزستان توانمندی های بسیاری در عرصه گردشگری دارد و می‌تواند با همکاری تمام سازمان ها به قطب گردشگری کشور تبدیل شود که این آرزوی دور از دسترسی نیست
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان از کسب رتبه دوم مسافر پذیری استان خبر داد.

افشین حیدری در نشست ستاد هماهنگی و ساماندهی خدمات سفر اظهار کرد: کسب  رتبه دوم مسافرپذیری در استان های کشور یک فرصت خوب برای استان است تا با هم افزایی و برنامه‌ریزی مدون از این ظرفیت و موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: این ستاد متفاوت با سال گذشته است و در طول سال فعالیت می‌کند و تقویم فعالیت های اجرایی و تشکیل جلسات ستاد و کارگروه های آن با هماهنگی معاون عمرانی استاندار خوزستان تدوین می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد شناسایی مشکلات، رفع موانع و ایجاد شرایط برای گردشگر درون استان و گردشگران سایر مناطق کشور است که به خوزستان وارد می شوند و از اعضای ستاد انتظار همکاری داریم.

حیدری اضافه کرد: امسال ارزیابی همه استان‌ها متفاوت است و صورت جلسات کمیته‌ها در تهران ارزیابی می‌شود و بنابراین اهمیت کمیته‌ها و تشکیل جلسات ستاد برای همه روشن است.

دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان بیان این که این ستاد 9 کمیته دارد که در هر کمیته چند سازمان با محوریت یک نهاد عضویت دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان عنوان کرد: خوزستان توانمندی های بسیاری در عرصه گردشگری دارد و می‌تواند با همکاری تمام سازمان ها به قطب گردشگری کشور تبدیل شود که این آرزوی دور از دسترسی نیست.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری به ما این امکان را می دهد تا اقتصاد استان را برپایه گردشگری بنا کنیم و مشکل اشتغال را با توسل به جذب توریست و خدماتی که به وی می دهیم تا حدود زیادی حل کنیم.

حیدری با اشاره به ارزش افزوده بالای صنعت گردشگری در جهان و اهمیت آن در اقتصاد کشورها عنوان کرد: صنعت گردشگری در خورستان با همه تلاش ها هنور آنچنان که باید جا نیفتاده است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان  اضافه کرد: بیش از 1300 میلیارد تومان اعتبار به بخش گردشگری خوزستان اختصاص داده شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار