تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۸۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه:
وضعیت‌پزشکی شهرستان‌ایذه درحال بهبود است
مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: وضعیت پزشکی شهرستان در حال بهبود است.

عبدالصمد ورزنده صبح امروز در جلسه شورای سلامت که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: اقدامات خدماتی مربوط به تنها بیمارستان شهرستان و عملیات بازسازی بخش آی سی یو در حال انجام است.

وی با بیان این‌که مشکل فاضلاب اتاق عمل این بیمارستان بعد از گذشت 10 سال حل شده است، افزود: اینک در مرحله کف‌پوشی این قسمت هستیم و با اقدامات صورت گرفته این اتاق عمل به یکی از مجهزترین و ایمن‌ترین اتاق عمل‌های استان تبدیل خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه از اجرای طرح تحول درمان و نظام بهداشت و آغاز بیمه روستاییان و عشایر شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در بحث دریافت خدمات پزشکی و بهداشتی شهرستان در حال پیگیری هستیم.

این مسئول در همین ارتباط با توضیحی بیشتر گفت: افزایش حقوق و مزایا به پزشکان دلیلی برای حضور موثرتر آن‌ها در مناطق محروم شده و از این روند ابراز رضایت می‌شود.

وی از ساخته شدن و تجهیز هشت مرکز خانه بهداشت در ایذه و دهدز خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا قبل از 22 بهمن‌ماه سال‌جاری این مراکز آماده و تحویل داده شوند.

ورزنده در ادامه به مشکلات موجود در مناطق حاشیه‌نشین شهرستان اشاره کرد و به ایجاد اکیپ برای ارائه خدمات به این خانواده‌ها خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه در پایان به اتلاف سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان اشاره کرد و وجود آن‌ها را در محیط زندگی خطرناک و سبب بیماری‌هایی چون هاری دانست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار