تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۸۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به میزبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان
گردهمایی مشاوران امور زنان و خانواده دستگاههای اجرایی استان برگزارشد
گردهمایی مشاوران امور زنان و خانواده دستگاههای اجرایی استان به میزبانی شرکت  برق منطقه ای خوزستان درسالن اجتماعات این شرکت برگزارشد.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان در این جلسه با اشاره به درپیش بودن هفته دولت و  دفاع مقدس خواستار حضور فعال زنان در این دو مناسبت ملی شد .

گردهمایی مشاوران امور زنان و خانواده دستگاههای اجرایی استان برگزارشد

الهه موالی زاده افزود: دیدار از خانواده شهدا، سرای جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا و برنامه های دیگر باید با جدیت دردستگاههای اجرایی در دو مناسبت پیش رو اجرا شوند.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته دولت دستگاهها کارمندان نمونه خود را براساس شاخص های ابلاغی به استانداری معرفی کنند و رایزنی کنید که بانوان فعال شاغل در میان کارمندان نمونه باشند .

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان خطاب به حاضران گفت:  شما به عنوان نمایندگان دستگاههای استانی به واحدهای شهرستانی نیز ابلاغ کنید تا در هفته دولت و دفاع مقدس حضور پر رنگی داشته باشند .

وی با اشاره به نقش زنان شاغل در سازمان ها اظهار داشت: زنان شاغل از بهترین و مخلص ترین کارکنانی هستند که با پشتکار بسیار بالایی در محیط های کاری حضور دارند .

موالی زاده نقش بی بدیل بانوان دردوران دفاع مقدس را مهم دانست وگفت: بانوان در هشت سال دفاع مقدس باحضور در همه عرصه ها ، نقش پررنگی داشته اند وخاطرات بانوان شاهد و ایثارگر، آزاده ، جانباز ، رزمنده وحامی جبهه ها باید مکتوب ومستند در تاریخ ثبت گردیده و بعنوان الگو مثال زده شوند .

وی از راه اندازی موزه زنان در استان خوزستان خبرداد و تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا و کشور موزه زنان وجود ندارد و استان خوزستان اولین استانی خواهد بود که این ایده را پیاده خواهد کرد که البته تاکنون حمایت های خوبی از این طرح شده است .

در ادامه این گردهمایی مشاور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در امور زنان و خانواده نیز گفت : بانوان نقش کلیدی ومهمی در مدیریت مصرف انرژی در خانه ها دارند که انتظار داریم این نقش با توجه به شرایط ویژه تابستان امسال بخوبی  ایفا گردد .

شهنازاحمدی روزبهانی افزود: امروز زنان درتمام ابعاداجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و  فرهنگی حضور دارند که این نشان ازتوانایی بالای آنان درانجام امور محوله و مسوولیت هایشان است .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
خسته نشدید از این همه کارهای تکراری ؟

به خانواده شهدا و جانبازان هرساله سر می زنید که چه ؟

که این که به پاس رشادت های شما و فرزندانتان ، با وجود پسران

و مردان بیکار ،زنان را از خانه به جامعه کشاندیم که بگوییم

کشوری پیشرفته با ذهنی برتر هستیم و مردان را در بیکاری

پنهان غوطه ور کردیم تا خود به دست خود زنانشان را از همسری

و مادری دور کنند و البته ،همه ی اتفاقات ناگوار را به گردن غرب و

ماهواره انداختیم.
:
:
:
آخرین اخبار