تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۶۸۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته چهارم ليگ برتر فوتبال
استقلال باز هم در دقيقه 90 پيروز شد
استقلال با برتري 3 بر 2 مقابل سايپا به رده سوم جدول صعود کرد.

استقلال با گلزنی یک بازیکن غیرمنتظره سایپا را شکست داد و به جدول رقابتهای لیگ بازگشت . آنها این برد را مدیون امید ابراهیمی هافبک دفاعی خود هستند که با دو گل تماشایی سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کرد ؛ تیمی که امروز مستحق برد بود .

بازی استقلال و سایپا البته با برتری نارنجی پوشان آغاز شد . آنها با ضربه زیبای ابراهیم شکوری از استقلال پیش افتادند اما این گل را جاسم کرار با یک قیچی فوق العاده پاسخ داد . بازیکنی که امروز یکی از بهترین های تیمش بود و در میانه میدان کنترل را در دست گرفت . آبی ها که امروز شروع خوبی نداشتند ، در ابتدای بازی تحت تاثیر حرکات سایپا بودند . مجید جلالی نیز در این دیدار سیدمهدی سیدصالحی را روی نیمکت نشاند تا با توجه به ضعف خط دفاعی استقلال از کاوه رضایی مهاجم جوان و سرعتی خود بهره ببرد که این مهاجم بارها مدافعان آبی پوش را به دردسر انداخت ، با این حال بازگشت استقلال به بازی بالاخره اتفاق افتاد زمانی که حرکت سجاد شهباززاده در دقیقه 28 در نهایت به گل آکروباتیک کرار ختم شد .

در آغاز نیمه دوم آندرانیک تیموریان جانشین آرش برهانی شد تا خط میانی استقلال با قدرت بیشتری کار خود را ادامه دهد، اما باز در دقیقه 48 کاوه رضایی مهاجم سایپا با خطای مگویان در محوطه جریمه استقلال متوقف شد و شیری گل دوم سایپا را به ثمر رساند . امیر قلعه نویی که روند تیم خود را مثبت نمی دید در ادامه علیرضا رمضانی هافبک جوان و خوش تکنیک استقلال را جایگزین سجاد شهباززاده کرد. این تیم صاحب توپ و میدان بود و در نهایت هم بازی را مساوی کرد ؛ زمانی که امید ابراهیمی با شوتی تماشایی از فاصله 30 متری بازی را به تعادل کشاند . استقلال ها که نمی خواستند امتیازی در این دیدار خانگی از دست بدهند در دقایق پایانی حملات مختلفی را به روی دروازه سایپا طراحی کردند و در نهایت در دقیقه 90+1 ارسال خسرو حیدری با ضربه سر امید ابراهیمی سومین گل استقلال درون دروازه سایپا جای گرفت تا آبی پوشان تهران به یک پیروزی ارزشمند دست یابند.

استقلال با این برد 9 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت . البته آنها فقط از نظر تفاضل گل از سپاهان و فولاد عقب هستند .

مرجع / ورزش 3
:
:
:
آخرین اخبار