تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۶۸۷۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر نظارت بر مواد غذایی علوم پزشکی اهواز:
شایعه وجود بلانکیت در نان‌های صنعتی خوزستان صحت ندارد
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شهروندان خوزستانی با خیال راحت نان صنعتی مصرف کنند، هیچگونه ماده بلانکیت در نان های صنعتی کارخانجات خوزستان مشاهده نشده است.

سیمین فقهی با تکذیب شایعه وجود بلانکیت اظهار کرد: شهروندان خوزستانی می توانند نان صنعتی مصرف کنند، چرا که هیچگونه ماده بلانکیت در نان های صنعتی کارخانجات خوزستان مشاهده نشده است.

وی افزود:با بررسی ها و نظارت های مستمر کارشناسان معاونت غذا و داروی این دانشگاه و گرفتن نمونه های مختلف آزمایشگاهی از مواد غذایی کارخانجات خوزستان به ویژه نان های صنعتی تاکنون هیچگونه  ماده بلانکیت در نان های صنعتی کارخانجات خوزستان مشاهده نشده است.

 مدیرنظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: معاونت غذا و داروی این دانشگاه بازرسی های مختلفی را به صورت ادواری و مستمر در این خصوص انجام داده و می دهد و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

چند روزی است مطالبی در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها مبنی بر وجود ماده بلانکیت در نان های تولیدی خوزستان مطرح شده است که نگرانی هایی را برای مردم در پی داشته است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: نان صنعتی ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار