تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۸۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:
عراق عاجزانه آزادگان را به ایران‌اسلامی‌بازگرداند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مواقع در یک جنگ با تفاهم طرفین اسرا بر می‌گردند اما عراق به پیروزی ایران اعتراف و عاجزانه آزادگان را به میهن اسلامی بازگرداند.

همایش سالروز ورود آزادگان در اهواز با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، سردار حسن شاهوار فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، آیت الله علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و جمعی از آزادگان خوزستانی شامگاه سه شنبه در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجموعه فرهنگی فجر برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد با اشاره به روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: روزهای مهم تاریخی از جمله 26 مردادماه عظمت قدرت ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: بدون شک یکی از برجسته‌ترین، با ارزش‌ترین و ماندگار‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی 26 مردادماه بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روز یکی از روزهای نمایش قدرت ایران به استکبار است گفت: دولت فاشیست بعثی در اوج ضعف، اذعان به شکست کرد و آزادگان ایرانی را با احترام و عزت به میهن بازگرداند.

وی افزود: برخی مواقع در یک جنگ با تفاهم طرفین اسرا بر می‌گردند اما عراق به پیروزی ایران اعتراف و عاجزانه آزادگان را به میهن اسلامی بازگرداند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در هنگام بازگشت آزادگان به ایران شاهد بازگشت کسانی بودیم که با مقاومت و خستگی ناپذیری در زندان‌های رژیم بعثی اسیر بوده‌اند بودیم.

وی تصریح کرد: تفاوت است بین بازگشت اسیر با یک نیروی انقلابی سرسخت که هدفش شکست دشمن و پیروزی است نه بازگشت به وطن.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: اسرا طلا رفتند و الماس برگشتند که باید از این الماس محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه آزادگان خوزستانی مایه شکوه و افتخار هستند، عنوان کرد: شما نماد پایداری و استقامت هستید و سید علی اکبر به شما افتخار می‌کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سه دهه گذشته، انقلاب کارهای بسیاری صورت گرفت اما امیدوارم روزی برسد که نظام آنگونه که شایسته مردم خوزستان است از آنان تقدیر کند و به وضعیت استان بیش از پیش رسیدگی شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: ابوترابی ، آزادگان
:
:
:
آخرین اخبار