تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۸۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
9 آتش‌سوزی ناشی از توفان در دزفول مهار شد
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مهار 9 حادثه آتش سوزی ناشی از تند باد سه شنبه شب در سطح شهر دزفول خبر داد.

محمد قربان رمضان روز چهارشنبه افزود : در پی توفان شب گذشته 24 ماموریت امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش نشانان این سازمان از چهار ایستگاه انجام شد.

وی آتش سوزی در یک واحد مسکونی به دلیل روشن کردن شمع برای تامین روشنایی به دلیل قطع برق را از جمله یکی از این حوادث برشمرد و افزود : ساکنان این واحد مسکونی پس از روشن کردن شمع از منزل خارج شده که منجر به آتش سوزی شد.

قربان رمضان افزود : با اقدام سریع آتش نشانان خسارت زیادی به این واحد مسکونی وارد نشد.

وی گفت : در جریان وقوع تند باد چند حادثه آتش سوزی در فضای سبز سطح شهر رخ داد که مهار گردید ضمن اینکه چهار خودرو بر اثر سقوط تابلوهای تبلیغاتی خسارت دید.

وی از 338 تماس تلفنی در خواست کمک از سوی شهروندان از شب گذشته تاکنون خبر داد و افزود : بیشترین تماس ها مربوط به قطع برق و شکستگی درختان می باشد.

* توفان به 90 درصد شبکه برق دزفول خسارت وارد کرد

مدیر امور بهره برداری توزیع برق دزفول گفت : توفان و تند باد سه شنبه شب به بیش از 90 درصد شبکه توزیع برق این شهرستان خسارت وارد کرده است.

محسن پیام فر روز چهارشنبه افزود: 34 پایه برق فشار متوسط در مناطق گاومیش آباد غربی ، سنجر ،جنوب و شمال دزفول بر اثر تند باد شکست.

وی افزود : تعدادی از پایه های برق با کمک گروه های توزیع برق شهرهای آبادان ،گتوند و شوش تعمیر و وارد مدار شده است اما 31 پایه برق در مسیر جاده جاته ، سنجر همچنان در دست تعمیر است که منجر به قطع برق مناطق مذکور شده است.

پیام فر پیش بینی کرد با تلاش کارکنان مدیریت توزیع برق دزفول تا ساعت 15 امروز مشکل قطعی برق این مناطق برطرف شود ضمن اینکه مشکل قطعی برق دیگر نقاط دزفول نیز رفع شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری کارکنان شهرداری و اداره آب و فاضلاب این شهرستان در تامین امکانات لازم برای تعمیر شبکه برق دزفول گفت: میزان دقیق خسارت وارده به شبکه برق دزفول در دست بررسی است.

سرپرست جهاد کشاورزی دزفول نیز از خسارت وارده به بخش کشاورزی این شهرستان بر اثر تندباد شب گذشته خبر داد و گفت: توفان به تاسیسات و سازه های کشاورزی و دامداری این شهرستان خسارت جدی وارد کرده است.

احمد زارعی افزود: باغات مرکبات و تاسیسات گلخانه ای دزفول نیز بر اثر توفان خسارت دیده که به دلیل حجم گسترده خسارت وارده ، کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی دزفول با همکاری شوراهای روستایی ، بخشداری ها و مددکاران روستایی در حال بررسی میزان دقیق خسارت می باشند.

وزش تندباد با سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت در شمال خوزستان ، دو کشته و تعدادی مصدوم در شهرهای دزفول و اندیمشک بر جای گذاشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار